• Jeppson

Finns det några augusti 2005-brudar här??

Hallå där, alla blivande brudar!

Är det någon mer än jag som har siktet inställt på augusti 2005?

Och har ni påbörjat planeringen än?

Själv är jag helt uppe i gasen, och skissar och listar i full fart. Vore kul att dela lite tips, idéer, nedräkning och nervositet med er!

/Jeppson

• Svar på tråden Finns det några augusti 2005-brudar här??
  • Soon to be

AALF:

Tack! Jag tittar in på er tråd snarast!

Till alla andra på tråden:

Jag stannar här också! Jag vill vara med överallt så mycket jag hinner! Det här är ju min nya stora hobby!

• Meddelande borttaget
  • Marilynmoo

Jag ska gifta mig i början av augusti nästa år. Vi har inte spikat datum än, men jag tror att det blir den 6 augusti i Borås. Jag håller på att leta runt lite bland inläggen här för att få lite tips. Det ska bli så kul, men mycket att tänka på. Någon annan som är från Borås?

• CoolJen

Oj, det var längesen denna tråden användes, hoppas på att den kan bli lite aktiv igen

Marilynmoo: jag kommer från Borås, men bor numera i Sthlm.

Välkommen till de andra trådarna oxå!

• siouxie

Soon to be
    Vi andra skåningar i helsingborg träffas igen i augusti om det kan vara nåt :)

• Jeppson

Kul att se att det ännu är lite glöd här!
    Är numera för jämnan inne på Sökes:...-tråden - orkar inte skriva samma saker på alla trådar. :) Men Marilynmoo - du är säkert välkommen dit du med!!

• E&I

Hejsan allihopa...
    Ny här i tråden hoppas att det e ok att joina med. Ska oxå gifta mig nästa år... förmodligen i anugusti...
    Men eftersom vi inte bestämt datum än så har jag inte kommit så långt med min planering. Kollar klänningar och gjort gästlistan...

Marilynmoo: Jag e oxå från Borås...

• Lotta,  6 augusti 2005

Hej blivande brudar!
    Här kommer mitt första inlägg på BT. Ska gifta mig den 6 augusti 2005! Någon mer som bokat den dagen?
    Har än så länge bara bokat kyrkan eftersom min syster gifter sig den 21:a augusti i år. Ska vara tärna på hennes bröllop och har så här långt lärt mig mycket, både av hennes misstag och hennes lyckade saker.

• siouxie

Lotta, 6 augusti 2005
    Jajjemän.. vi har samma dag. Vi gifter oss i helsingborg :) Vi ska boka kyrkan efter semestern..

• Jeppson

E&I och Lotta: Välkomna!

Ett tips är att boka festlokal BUMS. Vi bokade vår för länge sen, men inser nu att vi behöver en större lokal. Har ringt runt överallt, men det är knökfullt! Fast det är ju i Stockholm, kanske är det bättre hos er. *håller tummarna*

• poppis

Jag ska gifta mig i början av september 2005, vi får inte boka kyrkan förrän i januari och vi håller på att kolla in lämpliga lokaler att ha festen i så datumet är inte helt spikat men vi vill ha den 3/9-05.

Jag längtar så, skulle vilja gifta mig NU fast ändå inte eftersom det är så roligt att planera och fundera hur man vill ha det. Fast vi har inte kommit så lågt i planeringen ännu...

• Marilynmoo

Jag bokade kyrka idag till den 6:de augusti nästa år! Nu känns det som om det är på riktigt! Vi har inte bokat någon festlokal än, men det ska vi nog göra snart.

• E&I

Tack så mkt Jeppson...
    Jo men jag vill så gärna boka nu men det e lite svårt för vi har inte bestämt ngt datum än. Saken är att min fästman bor utomland och vi kan inte bestämma datum förrän vi vet när han kan flytta hit...
    Börjar få lite panik nu när jag tänker efter...

Svar på tråden Finns det några augusti 2005-brudar här??