• Jeppson

Finns det några augusti 2005-brudar här??

Hallå där, alla blivande brudar!

Är det någon mer än jag som har siktet inställt på augusti 2005?

Och har ni påbörjat planeringen än?

Själv är jag helt uppe i gasen, och skissar och listar i full fart. Vore kul att dela lite tips, idéer, nedräkning och nervositet med er!

/Jeppson

• Svar på tråden Finns det några augusti 2005-brudar här??
  • Jeppson

Cooolt, AALF...! :)
    I övermorgon smäller det! Hoppas vädret låter oss sitta ute. Fast jag har tyvärr hört att det ska bli kallt...

• AALF

Godmorgon,

Det kan hända att jag kommer att bli en aning försenad på fredag, bara så ni vet.

• Tilde-76

Godmorgon godmorgon...

Alltid lika svårt att låta bli att starta upp BT på morgonen..

Kul att det blir av i morgon - vi blir ca 10 stycken eller hur Jeppson?? Som sagt jag blir lite senare.. 17.30 men jag kommer definitivt. :)

• Jeppson

Tja!

Nu har jag kontrollräknat, och vi blir 7 stycken (Flisan2005 fick ju ställa in pga överraskningsresa).
    De flesta verkar ramla in nån gång vid halv 6, men det spelar ju ingen roll. Jag ska försöka ta på mig att vara där först. :) Jag kan ju ha en tiara på mig eller nåt så ni vet vem jag är. :D (not!)

• Paulaa

hej hej!
    ja vädret verkar inte bli det bästa men men :) kul ska det bli i allafall!
    jag kommer så fort jag kan, det ska bli kul!
    jeppson, eftersom du ska vara där först, är du blonde eller brunett ? så att man inte gör bort sig alltför mycket ;)

• Jeppson

Hehe, jag har långt blont hår. Enklast är kanske att be hovmästaren ta er till bordet bokat under "Jeppson". :)

*urk* jag har helt tappat jobblusten. Vill bara hem och lägga mig på sängen med en härligt spännande bok. :)
    Såg förresten världens märkligaste program igår, Paradise Hotel - har ni sett det? Ett riktigt sjukt dokusåpe-program, som går ut på att para ihop folk och få dem kära i varann, bara för att sedan bryta mellan dem, och para ihop den ena med nån ny. Mycket udda!

Nu ska jag besiktiga bilen och sen på ettårskalas till världens gulligaste lilla tjej! :)

Om vi inte "hörs" förr så ses vi imorrn!
    Todeloo!

• AALF

Det ska bli skoj och se vad ni är för ena brudar...

• MinPrins

Idag smäller det!! KUL!!! Vill bara kolla en gång till för att vara 100% säker att det är Bar54 på Götgatan 54 som gäller (en kollega sa nämligen att hon troode den låg på Skånegatan...). Vill ju inte gärna gå till fel ställe och missa allt :0)

Hade tänkt bära med mig min bröllopspärm där jag samlat info mm men insåg att jag ALDRIG hade orkat bära den idag eftersom jag hade så mycket andra saker till jobbet..Men den kommer nog med på nästa träff!!

Kram på er!

• Jeppson

Japp, det är Bar54 på Götgatan 54! :)
    Ser ut som om vi har världens tur med vädret! Hoppas det håller i sig!!

Jobbar hemifrån idag - så himla skönt! Fick verkligen sova ut!

Oj, låter som du har en tung pärm?
    No worries - jag tar med min pärm. :D

• MinPrins

Ja, pärmen börjar bli rätt tung faktiskt ;0) Man samlar ju på sig lite smått och gott då och då, och som det sägs: många bäckar små... :0)

Som sagt: TUR med vädret!! Kul!!

Nu är det bara ett par timmar kvar :0)

Svar på tråden Finns det några augusti 2005-brudar här??