Hallå tjejer! Haft en skön helg? Själv hade jag tjejmiddag hemma, så igår var jag sängliggande hela dan.
Snacka om orutin...! Men maten var fantastisk! Och vinet.. Mmmm!! :)
Elfva:
Välkommen in! Vilket mysigt frieri! Har ni betämt något datum? Vart ligger Villa Söderås?
Häng med på BT-träff den 11:e vetja!
Sommar05:
Välkommen du med! Wow, 30,000 på 60-80 personer. Du MÅSTE berätta vad du gör för att få ihop det - alla tips är välkomna! :D
Du är naturligtvis också välkommen på BT-träff den 11:e!
Paulaa:
Japp, det är Skärholmens Gård vi ska vara på. Där är jättefint, du blir INTE besviken!!!
Marisha-69:
Färgen på klänningen är HELT OINTRESSANT för alla utom dig och din m2b!! Du kan ha kritvit klänning med slöja och hela baletten om du vill. Herregud, folk firar jul utan att koppla det till Jesus, och gifter sig i kyrkan utan att tro på Gud. Nog fasen kan man väl ha på sig en vit klänning utan att vara förstagångsbrud (eller oskuld, för den delen)!? Go girl! :D
lovekitten:
Ja, vi var på Karlbergs slott. Det var fint och pampigt, men själva festen var alldeles för stel för min smak (men det hade ju inte med stället att göra).
Flisan 2005:
Va synd!! Men det går säkert fler tåg. Och egentligen är det inte ett DUGG synd om dig! Resa är alltid kul! :D Har du nån aning om vart ni ska?