• Jeppson

Finns det några augusti 2005-brudar här??

Hallå där, alla blivande brudar!

Är det någon mer än jag som har siktet inställt på augusti 2005?

Och har ni påbörjat planeringen än?

Själv är jag helt uppe i gasen, och skissar och listar i full fart. Vore kul att dela lite tips, idéer, nedräkning och nervositet med er!

/Jeppson

• Svar på tråden Finns det några augusti 2005-brudar här??
  • Pupa

Hej! har kommer jag...lite sent, men far jag va me med? jag ska oxa gifta mig i augusti 05...

• Jeppson

Hej Pupa!
    Klart du får!! Kom med på BT-träff ikväll vetja! Bar54, Götgatan 54, kl.17 (typ).

• Pupa

lite svart...befinner mig pa malta! :) men tack anda...jag trodde jag va den enda hade borjat planera redan....har kannt mig lite pressad for alla har nere planerar minst 2 ar i forvag!

• AALF

Hallå tjejor,

Tack för senast, det var verkligen super kul att se er! Ville bara passa på och lägga ut länken till vår sida:

photos.yahoo.com/aalf0820

Min Prins, här är nummret till Tyresö Bygdegård:

Tel 08-770 03 71

"Vaktmästaren" heter Denise, och hon har även catering.

Vi ses och hörs!

/AALF

• Jeppson

Hej tjejer, och tack för igår!! Det var supertrevligt - kul att alla ville köra vidare med nästa träff (visst var det den 9:e vi sa?)

Här är AALFs webtips: www.weddingchannel.com/

Och minPrins: här är websidan med länkar till allsköns affärer och företag:
    medlem.spray.se/erajest/brollop/ där "instanser" är affärer i Stockholm.
    Har du valt ställe än?
    Jag har kollat, och vi hade inte preliminärbokar Ängby. Solly!!

Lovekitten:
    Du måste ge oss adressen (och webadressen?) till den där tjejen som hade så fina klänningar men ingen lokal (finns en lokal till salu här på Östgötagatan by the way. :D )

AALF:
    Jag tror minsann jag ska kolla om Tyresö är ledigt den 13:e - ser jättefint ut verkligen! :) Måste kolla hur det är med båt och sånt dit också.

Usch. Idag fick jag ännu ett av mina akuta magkatarr-anfall - inge kul. Man bara ligger där och flämtar. Och detta när svärföräldrarna var här på besök. (Måste få en tidigare tid hos läkaren...!) Tur att jag hann shoppa klart i alla fall. ;)

• Marisha-69

Hej tjejer.
    Hoppas ni hade kul i fredags!!
    Det skulle vara kul att följa med en annan gång, har ni bokat in en ny träff?

• CoolJen

Hejsan brudar!
    Ar i Peru nu och kunde inte lata bli att kika in har.
    Kul att ni hade det kul pa traffen! Nar hade ni bestammt nasta? Da vill jag garna folja med!

• lovekitten

Hey Girls! och tack själva för i fredags.
    Klänningen jag provade var jag sarah klänningarna som jag ständigt tjatar om. www.sarah.nu Det är polsktillverkade och man kan beställa efter sina mått och sen provar man ut hos henne och gör de sista justeringara. Hon är den enda återförsäljaren av klänningarna i sverige. Camilla finns på Skrakgränd 7 i farsta och man når henne på telefon 070-714 13 93.

Paula: Jag lovar att säga till när hon hör av sig om klänning 2404 så kasnke vi kan kolla in den tillsammans.

Den andra tjejen jag pratade om säljar jobbar med winnie couture klänningar (de från houston, texas.)Hon heter Malin och finns i stuvsta. Man jag vill avakta lite med att rekomendera henne helt eftersom jag inte vet om hon e lika bra som hon verkar. Berättar mer så snart jag provar klänningen som jag väntar på. Winnie cotures klänningar ur senaste kollektionen finns att se på www.winniecouture.com/

AALF: Bra med ert potoalbum...för där fanns ju min favvofristur med oxå Har genast sparat ner den.

och wedding channel verkar ju hur bra som helst!!! Tack för det tipset.

Jeppson: Krya på dej! Inge kul å må kass... Jag vet för jag har ju precis haft lunginflamation.

Kram!

• lovekitten

Förresten var jag på Bal i Stadshuset igår och det var så nice!

Vilken vacker lokal gyllende salen är! Moder Svea i guld mosaik och lite egyptiska mönster typ. Snokade reda på att man kan viga sig i den! Visste ni det? Har ni varit där? vet ni hur vackert det är? Man kan gå visning med guide där då de berättar om byggnaden ... vi är stormförtjusta och skall gå så fort vi kan. I övrigt hade jag en super fräck håruppsättning som min mor hjälpe mig att sätta upp. Hade skrivit ut steg för steg från en brudfrisyrs-sida. Det vart faktiskt riktigt bra!

• MinPrins

Hej på er!! Och TACK själva för en super-trevlig kväll i fredags!! Och KUL att nästa träff redan är inbokad (Ja, Jeppson du kom ihåg rätt, den 9/7), längtar! :0)

AALF: TACK för numret till Tyresö Bygdegård, ska genast slå dem en signal på måndag och höra om de har ledigt!! Hoppas!! Super-fina bilder du lagt ut på er länk, visade sambon ringarna för att ge honom lite tips ;0)

Jeppson: TACK för adressen till websidan, kommer att bli till stor hjälp och nytta!! Synd med Ängby slott, men ingen fara, det är ju den 6/8 vi hellst vill gifta oss och det var väl den 13:onde ni i såfall hade haft bokningen? Vi har inte kunnat komma fram till ngt beslut angående lokal ännu, men det ska väl förhoppningsvis lösa sig inom en SNAAAAR framtid...HOPPAS jag, annars avlider jag snart av ångest!
    Stackare, magkatarr är INTE kul, hoppas att du kan få en tidigare tid hos läkaren!

Lovekitten: Tack för numret tll tjejen med Sara-klänningarna, henne kommer jag nog med all säkerhet kontakta inom en snar framtid, blev ju sugen på att prova klänningar nu när ni andra gjort det :0) Hör av dig så fort du vet mer om den där Malin med klänningarna från USA!! Låter ju bara SÅÅ intressant!! Gud så kul att få gå på bal!! Gyllene-salen är som du säger jättefin, var där för några år sedan under en stor turism-konferens där jag var värdinna, vi blev guidade runt och jag + de övriga var mäkta imponerade. Visste dock inte att man kunde vigas där, låter helt klart intressant!
    Kul med en fin håruppsättning! Kan inte din mamma göra uppsättningen till bröllopet också, lät ju som att det blev super-fint?

Nä, nu ska jag ta och borsta tänderna och lägga mig, är SÅ trött, vi hade gäster igår och det blev en hel del vin och klockan hann bli en hel del innan vi la oss...Men kul hade vi!

Kram på er så länge!

Svar på tråden Finns det några augusti 2005-brudar här??