Hej på er!! Och TACK själva för en super-trevlig kväll i fredags!! Och KUL att nästa träff redan är inbokad (Ja, Jeppson du kom ihåg rätt, den 9/7), längtar! :0)
AALF: TACK för numret till Tyresö Bygdegård, ska genast slå dem en signal på måndag och höra om de har ledigt!! Hoppas!! Super-fina bilder du lagt ut på er länk, visade sambon ringarna för att ge honom lite tips ;0)
Jeppson: TACK för adressen till websidan, kommer att bli till stor hjälp och nytta!! Synd med Ängby slott, men ingen fara, det är ju den 6/8 vi hellst vill gifta oss och det var väl den 13:onde ni i såfall hade haft bokningen? Vi har inte kunnat komma fram till ngt beslut angående lokal ännu, men det ska väl förhoppningsvis lösa sig inom en SNAAAAR framtid...HOPPAS jag, annars avlider jag snart av ångest!
Stackare, magkatarr är INTE kul, hoppas att du kan få en tidigare tid hos läkaren!
Lovekitten: Tack för numret tll tjejen med Sara-klänningarna, henne kommer jag nog med all säkerhet kontakta inom en snar framtid, blev ju sugen på att prova klänningar nu när ni andra gjort det :0) Hör av dig så fort du vet mer om den där Malin med klänningarna från USA!! Låter ju bara SÅÅ intressant!! Gud så kul att få gå på bal!! Gyllene-salen är som du säger jättefin, var där för några år sedan under en stor turism-konferens där jag var värdinna, vi blev guidade runt och jag + de övriga var mäkta imponerade. Visste dock inte att man kunde vigas där, låter helt klart intressant!
Kul med en fin håruppsättning! Kan inte din mamma göra uppsättningen till bröllopet också, lät ju som att det blev super-fint?
Nä, nu ska jag ta och borsta tänderna och lägga mig, är SÅ trött, vi hade gäster igår och det blev en hel del vin och klockan hann bli en hel del innan vi la oss...Men kul hade vi!
Kram på er så länge!