• Jeppson

Finns det några augusti 2005-brudar här??

Hallå där, alla blivande brudar!

Är det någon mer än jag som har siktet inställt på augusti 2005?

Och har ni påbörjat planeringen än?

Själv är jag helt uppe i gasen, och skissar och listar i full fart. Vore kul att dela lite tips, idéer, nedräkning och nervositet med er!

/Jeppson

• Svar på tråden Finns det några augusti 2005-brudar här??
  • Marisha-69

Jag håller på att lägga upp ett fotoalbum
    (vill ju inte vara sämre än er )
    Här är länken: f2.pg.photos.yahoo.com/ph/marisha_692000/my_photos
    Men ni får ha överseende eftersom jag inte riktigt hajat än eller hitta bilder till det jag vill dela med mig av.
    Klänningarna jag funderar på är i alla fall där.

• Marisha-69

Jaha så har jag beställt en klänning då (eller två för jag kunde inte bestämma mig)
    Jag hoppas att dom kommer fram, är lika fina som jag förväntar mig, och att någon av dom passar och är DEN klänningen.
    Håll tummarna för mig
    Jag beställde lite roliga saker också........
    Presenter till bestman och tärnorna och servetter med våra namn och vårt datum tryckt på.
    Jösses vad spännande jag tycker att det är.

• Soon to be
    Har precis tagit mig igenom hela tråden. Är helt slut. Nu måste jag nog gå och lägga mig. Ska försöka få tid att ta mig in imorgon och svara på alla enkäter. (Så har jag något att göra på jobb imorgon, hihi)
  • nasa

Hej! har hört det ryktas att det eventuellt kommer bli en förlovning för mig på midsommarafton, äntligen, kanske? vill inte ta ut något i förskott men råkade se ett kvitto på guldringar så i så fall blir det bröllop i augusti 2005, har redan ett hemligt bröllopskonto där det snart är 15000 så jag håller mina tummar och ringfinger, fniss fniss *ler*.nasa

• Soon to be

Nasa,

håller tummarna för dig! Vad spännande.....snart midsommar.....återkom och berätta hur det går....

• Sommarbrud 2005

nasa:

Åh va spännande! Säger som "soon to be", återkom sen å berätta hur det gick!

• Marisha-69

Det verkar som om det blivit tomt här.
    Hoppas ni får det trevligt då.

• Sommarbrud 2005

Marisha-69:

Tomt??

• Soon to be

HÄr är väl inte tomt?
    Har förvisso sett att Stockholmsgänget som träffats i verkligheten begett sig till ny tråd, men det innebär väl inte att den här är nedlagd, eller?

• Marisha-69

Nej absolut inte, det var inte så jag menade.
    Vi som är kvar och ska gifta oss i augusti-2005 kanske skulle starta en ny tråd också då vi inte blev medbjudna till den nya, den här är ju rätt lång?
    Vad tycker ni?

Svar på tråden Finns det några augusti 2005-brudar här??