• Jeppson

Finns det några augusti 2005-brudar här??

Hallå där, alla blivande brudar!

Är det någon mer än jag som har siktet inställt på augusti 2005?

Och har ni påbörjat planeringen än?

Själv är jag helt uppe i gasen, och skissar och listar i full fart. Vore kul att dela lite tips, idéer, nedräkning och nervositet med er!

/Jeppson

• Svar på tråden Finns det några augusti 2005-brudar här??
  • Paulaa

om JAG får ge dej min personliga åsikt så gillar jag "nanette" bäst av dem. så himla fin!

• Jeppson

Jag kunde inte hålla mig borta längre! :D

Kollade precis på matchen: vilket guldläge!! Bye bye Italia!!! :D
    Undras just hur media kommer reagera - ska bli riktigt kul att höra!

• Marisha-69

Paulaa:
    Nanette var också min favorit först men den har halkat efter.
    Ska precis lägga in en ny klänning som jag verkligen gillar som jag hittat på e-bay nyss.

• Jeppson

Marisha-69:
    Jag har tappat länken till klänningarna. Kan jag få den igen?

• Meddelande borttaget
  • Jeppson

Ååh, ääälskar Palartzo!!! Precis den typ jag vill ha! Och e-bay-klänningen skulle också vara perfekt med lite blå nyans för min del. Fast jag måste ju ha tvådelat...

Paulaa och Marisha-69:
    AALF har kallat på oss som var med i sista träffen i en egen tråd "SÖKES: Tilde -76, Paulaa, Jepsson, Lovekitten och MinPrins!!". Marisha, du var väl med från början egentligen, men kunde inte sist, va? Då borde du också vara med här.

Fast som sagt; jag kommer fortsätta blåsa lite glöd i denna excellenta tråd. :)

• Tilde-76

Hej hopp!!

Håller med Jeppson - försvinn inte härifrån tjejer!

Marisha-69
    Har faktiskt provat en av "dina" klänningar. Dion (Maggie S). Den var jättefin. Vill ha den typen av släp baktill. Lite kul :)
    Annars tycker jag oxå att Nanette är superläcker. Har du någon bild på den med släpet?

Jeppson: Vi planerar in en ny träff efter semestern tycker jag. Förslag samma ställe Bar 54 med alla andra som är sugna att komma??!!!

Här kommer lite av mina klänningsfunderingar.. nr 1 är fortfarande favorit men man ändrar sig så lätt när man ser alla andras fina klänningar.

f2.pg.photos.yahoo.com/ph/matstilde/my_photos

HEJA SVERIGE!! Himla spännande match igår!

• lovekitten

Hej Girls!

Sorry att jag verit borta ett par dagar...mycket på jobbet efter flytten! åsså är det ju fullt i kalendern varje kväll nu med fotbollen och allt annat som skall hinnas med innan M2B åker till Kosovo. idag jobbar jag min sista dag på jobbet innan midsommar sen sticker vi ner till smögen ska bli så nice.

Kul att ni gillade "min" bukett (1.an) tror faktiskt att den kan passa mig/min stil.

I övrigt e jag såååå nöjd över att sverige gått vidare till kvartsfinal! Jippe!

Jeppson: tråkigt att vi måste skjuta på träffen. Jag har längtat så. Men vi kasnke kan ta det i slutet av augusti i stället?

Jag hajjar inte vart AALFs nya tråd är ? Måste kolla runt lite men annars får ni hjälpa mig att hitta dit...

KRAM och Glad midsommar och vi inte hörs innan nåt mer.

• MinPrins

Hej på er!!

Marisha-69, det är precis som Jeppson säger: AALF fixade en ny tråd för oss på träffen och eftersom du var med från början och skulle kommit på träffen men sen inte kunde så är ju du självklart inräknad i den nya tråden, hon missade nog bara att skriva dit ditt namn! Vi nämnde ju att det kunde vara bra att starta en ny tråd eftersom den här börjar bli hysteriskt lång :0) Förresten har jag nog inte svarat på din fråga angående ålder: jag är 26 1/2år (för att vara exakt) och min M2b är 25. Alltså kommer vi vara 27 1/2 respektive 26 när vi gifter oss.

Jeppson, håller med föregående talare, synd att det inte blir av den 9onde men självklart kan vi skjuta på det! Slutet av augusti? Hur har det gått med båt-planerna för er del? För oss verkar det inte bli ngt, fick in en till offert idag:ca 12.000+moms!! DYRT!

Känner mig rätt deppig faktiskt, efterom vi aldrig kan komma fram till ett beslut beträffande lokal till bröllopet!!! Känns som att jag bara vill skita i allt snart (fast det vill jag ju egentligen inte!!). Är helt matt, har ingen ork eller energi och planeringen känns inte kul eftersom vi har sådan ångest över beslutet av lokal!! Vad ska vi göra???

Hoppas ni har trevliga planer inför midsommar! Vi ska ut till skärgården tillsammans med 35 glada vänner och fira midsommar med sillunch, dans kring midsommarstången, grillning, bastubad och bad, övernattning=hela kittet med andra ord! Ska bli så skönt att komma bort lite och få träffa sina älskade vänner!

Vi hörs!
    Kram på er!

Svar på tråden Finns det några augusti 2005-brudar här??