Hej på er!!
Marisha-69, det är precis som Jeppson säger: AALF fixade en ny tråd för oss på träffen och eftersom du var med från början och skulle kommit på träffen men sen inte kunde så är ju du självklart inräknad i den nya tråden, hon missade nog bara att skriva dit ditt namn! Vi nämnde ju att det kunde vara bra att starta en ny tråd eftersom den här börjar bli hysteriskt lång :0) Förresten har jag nog inte svarat på din fråga angående ålder: jag är 26 1/2år (för att vara exakt) och min M2b är 25. Alltså kommer vi vara 27 1/2 respektive 26 när vi gifter oss.
Jeppson, håller med föregående talare, synd att det inte blir av den 9onde men självklart kan vi skjuta på det! Slutet av augusti? Hur har det gått med båt-planerna för er del? För oss verkar det inte bli ngt, fick in en till offert idag:ca 12.000+moms!! DYRT!
Känner mig rätt deppig faktiskt, efterom vi aldrig kan komma fram till ett beslut beträffande lokal till bröllopet!!! Känns som att jag bara vill skita i allt snart (fast det vill jag ju egentligen inte!!). Är helt matt, har ingen ork eller energi och planeringen känns inte kul eftersom vi har sådan ångest över beslutet av lokal!! Vad ska vi göra???
Hoppas ni har trevliga planer inför midsommar! Vi ska ut till skärgården tillsammans med 35 glada vänner och fira midsommar med sillunch, dans kring midsommarstången, grillning, bastubad och bad, övernattning=hela kittet med andra ord! Ska bli så skönt att komma bort lite och få träffa sina älskade vänner!
Vi hörs!
Kram på er!