• Jeppson

Finns det några augusti 2005-brudar här??

Hallå där, alla blivande brudar!

Är det någon mer än jag som har siktet inställt på augusti 2005?

Och har ni påbörjat planeringen än?

Själv är jag helt uppe i gasen, och skissar och listar i full fart. Vore kul att dela lite tips, idéer, nedräkning och nervositet med er!

/Jeppson

• Svar på tråden Finns det några augusti 2005-brudar här??
  • Soon to be

Hej på er!

Jag är super glad att den här tråden lever vidare, för den har en speciell plats i mitt hjärta som första tråden jag var inne på! Också är den ju så lång! Vilken historia.

Jeppson:

Du borde bli nominerad i någon tävling här på BT som en av skaparna till historiens längsta tråd!

Marisha:

Som jag skrev även på andra tråden. (tror jag) Klänningen från E-bay tycker jag är helt fantastisk! Så orginell och så vacker!

MinPrins:

Upp med hakan. Som tur är så har vi ju massor av tid på oss! Det löser sig! Glöm allt till efter midsommar så ska du se att "problemet" löser sig! Kanske snapsarna rensar ut allt onödigt ut kroppen och kvar blir ett glasklart beslut! ;-D

Jag önskar er alla en fantastisk midsommar om vi inte hörs innan!

• Soon to be

Oj, det blev fel. Det skulle ju bli en "Gubbe" i slutet av texten.

Här kommer den

• Jeppson

Oj, va mycket att svara på! Och inte hinner jag nu heller. :( Drar till Norrland imorron bitti och firar midsommar och 50-årskalas hos bonus-släkten. Är tillbaks om en vecka. DÅ ska jag ta igen allting, och kommer ha DUKTIG abstinens!! :D

Till dess: ha det ljuvligt!!!

• Marisha-69

Tilde-76:
    Jag tror jag har Palartzon som favorit men den kom på 3:e plats i mina döttrars omdöme så tyvärr har jag skickat efter Julien och Olympian men jag har tid på mig om jag vill byta!
    På BrideSaves hemsida har du jättebra bilder på många olika klänningar.
    Jag gillar din Lady Roi, Sincerityn med rosor och den med svarta detaljer bäst, men alla var jättefina!

Jeppson:
    Kul att du är tillbaks!
    Det är ju du och jag och Soon to be som gifter oss 13/8 2005 så vi måste ju hänga ihop
    Det är nog bara bra för mig att skjuta på träffen, det är så himla mycket nu när sommaren har kommit.
    I Augusti kanske?
    Palartzon är nog också min favvo men jag ska avvakta och prova dom jag har beställt så får vi se.

Soon to be:
    Jag är tyvärr också lite sugen på e-bay klänningen....... ooooh dessa kval
    Vi kanska skulle ta och hoppa över till Aalfs tråd du och jag också, det verkar som om vi är välkomna

• Soon to be

Ja, kanske man ska hoppa över, här verkar så tyst.

Fast jag är inte så säker på att jag är välkommen dit. Jag kom nog in för sent....

Sen är jag ju en glad Skåning dessutom, så oändligt långt borta från alla roliga träffar som planeras i Stockholm.

Vi får se....

• Jeppson

Äh, kom du!!! Det gör säkert inget - du kan ju fråga lite försynt. AALF är jättego'! :)

• Bröllopstokiig

Soon to be:
    Jo kom dit snälla det är så himla jobbigt med alla dom här nya trådarna.
    vet du..... jag har ju beställt 2 klänningar från internet för 2 veckor sedan ungefär, jag skickade ett mail idag och frågade när dom kunde tänkas komma hit till Sverige.
    I NOVEMBER !!!!!
    Hur ska jag kunna hålla mig utan klänning tills dess?
    Attans också.
    Det är ju tur att det är långt kvar till bröllopet.

• Soon to be

Marisha:

Vad konstigt att det tar så lång tid! Men å andra sidan, den som väntar på något gott...

Jag har kollat lite på klänningarna som finns på nätet. Har laddat ned 127 bilder redan och har ännu inte tagit mig igenom hela listan med designers. Jag tycker att det är jätte-svårt för det finns så många fina....hur f*n vet man när man hittat "sin" klänning. Tror som sagt att jag ska ge ig ut och prova. Då kanske man kan förkasta vissa modeller som man inte passar i. Pust! Tur man har gott om tid på sig

Har du beställt skorna oxå?

• Jeppson

Ha! Jag bröt 400-strecket! :D

Soon to be: Ja, så gjorde jag. Det gav mig möjligheten att kunna rata mer än hälften av alla jag kollat på, för de passade inte alls mig. :)

Marisha: Du får väl smyga dig iväg till nån bröllopsbutik och prova lite emellanåt för att stilla begäret! :D

• AALF

Soon to be,
    SJÄLVKLART är du välkommen!!! Här utesluter vi inga brudar. Ju mer tips och råd vi kan byta med varandra destå bättre!

Svar på tråden Finns det några augusti 2005-brudar här??