Halloj, tjejer!
Marisha-69 och CoolJen, visst får ni hänga på! Vi har sagt 9/7, hemma hos mig (om ni vill dela med er av era mailadresser så kan jag maila er adress och sånt). Men vi bor inte så stort, så vi får se hur många vi blir om vi får plats...
Någon nämnde sushi; äter alla det?
MinPrins:
TA DET LUGNT! :) Andas in, andas ut, lugn och fin. Ni har ju bokat TRE ställen - ni behöver väl inte bestämma er precis nu heller!? :D
CoolJen:
Är SÅ avis på dig!! Du måste berätta ALLT när du kommer tillbaks!! Vill oxå resa!!!
lovekitten:
Stadshuset låter ju ur-tjusigt!! Bilder från balen, tack! :D
AALF:
Jag har redan frågat mina systrar om de vill vara tärnor, och de blev jätteglada! :)
Tilde-76:
Försvinn inte härifrån! Det är bra att ha flera att bolla idéer med, även om du själv vill lägga planerandet lite på is.
Vi tar det väldigt lugnt just nu, och ägnar knappt någon tid alls åt bröllopsfunderingar (inte ens jag, tro det eller ej!). BT-träffen var därför en skön liten ventil, men nu känns det som om jag lättat på locket så att det räcker rätt bra fram till 9/7. :D Fast jag kommer vara här inne ändå ständigt å jämt.
I övrigt så är jag precis tillbaks från en liten Silja-kryssning som vi fick i förlovningspresent av ett par kompisar, så vi har bubblat och haft det mysigt i ett dygn - fick t.o.m massage. Mmmmm! Magen mår bättre - höll mig till yoghurt och vatten hela resan. :)