Hej tjejer!! Hoppas allt är bra med er!! ÄNTLIGEN hade jag en liten stund över att kika in här, har under ett par dagar haft så mycket att tiden inte räckt till och det är ju hur jobbigt som hellst att inte få sin dagliga dos av bröllops-snack med er! :0)
AALF, wow, GRATTIS till klänningen! Låter ju hur bra som hellst!! Som sagt, bilder eller live-visning är ett måste :0)
Jeppson, KUL med ballongflygning!!! Till och med jag som är höjdrädd skulle vilja flyga ballong, funderar på att ge det i 50-års present till mamma så kanske man kan få åka med ;0)
Välkomna hit augusti2005 och Soon to be!
Vad gäller hjälp inför bröllopet så har mina föräldrar erbjudit sig att hjälpa till en del ekonomiskt (vet dock inte hur mycket, men vi är glada och tacksamma för det vi får!), och de (mest mamma!)är relativt engagerade i att hjälpa oss välja kyrka och lokal vilket är välkommet. Min svärfar vet inget ännu, min M2b ska berätta om bröllopsplanerna om två veckor då han kommer till oss på besök! Lite nervöst faktiskt! Hans mamma kommer antagligen inte ens att bli bjuden på bröllopet då hon och min M2b inte haft ngn kontakt på c:a 5år, så därifrån får vi och vill inte ha någon hjälp. Kompisarna däremot är överlyckliga över att äntligen (vi är först ut av våra kompisar!) få planera ett bröllop, så de hjälper mer än gärna till med praktiska saker! KUL! :0)
Nä, nu måste jag fortsätta jobba, men ska försöka hinna in här en sväng ikväll igen... ;0)
Kram på er så länge!