Finns det någon i närheten av Märsta???
Det skulle vara kul att träffa flera blivande brudar. Det är inte lika kul att prata med kompisarna för dom är ju inte lika entusiastiska som jag.......
Det skulle vara kul att träffa flera blivande brudar. Det är inte lika kul att prata med kompisarna för dom är ju inte lika entusiastiska som jag.......
De skrev ner hur vi ser ut och vilka kläder vi ska ha på bröllopet och vilka blommor osv.
Jag har blivit hippad nu. Igår eftermiddag blev jag hämtad på jobbet och forslad till djurgården för picknick i det gröna och sedan 5 kamp på grönan. De tvingade t om upp mig i fritt fall. Det var det hemskaste jag gjort. Fy f-an vad högt. Sedan bar det av till Struts på hornsgatan för karaoke. 4 sånger sjöng jag. he he. Var helt dyngrak kan man säga. Tjejerna pumpade i mig champange och sedan fick jag en massa drinkar och vin till maten. Helt underbar möhippa. Hoppas ni får lika kul som jag hade. Ha ha
Gud va kul Lena!!!
Jag vet att min möhippa närmar sig även om jag inte vet exakt när den ska bli. Jag vet att det är klart vad vi ska göra och så iallafall. Det där med grönan lät ju kul! Vart var ni någonstans på kvällen? Där du sjöng karaoke alltså?
Jag är glad för din skull att du fick en lyckad möhippa! Ser fram emot min!
Kram Angel
Karaoken blev det på hornsgatan, restuarangen heter Struts och var jättemysig med god mat. Alltså den stora gatan nedanför Tyrens. Helkul. Nu har jag beställt en karaokemaskin som vi kan koppla till vårat playstation. Hi hi.. Ska hämnas lite på tjejerna som hippade mig. De ska minsann få sjunga på festen.
Sorry Lena.....såg inte att du skrivit att ni var på Struts i första inlägget
Katta hur går det med huset? Jag hörde att ni fick det. Kul :)
Hoppas att ni har det bra ni andra också. Måste vara lite smånervöst nu men kul :D
Åsa
Jo då, vi bjöd ju högst iallafall men nu återstår ju en besiktning först. Vi köper ju inte huset om det är helt ruttet......
Går besiktningen bra så flyttar vi in första september! Så nu är det bara att hoppas på att huset är ok!!! Tråkigt om det inte blir så för barnen tjatar redan som galningar!!! Ha det! Kram kram
Hallå allihopa!
Idag ska huset besiktas så jag är jättenervös!!!
Jag antar att ni alla har fått mail från Lena då hon har blivit portad från BT. Det är ju för jävligt rent ut sagt. Är det någon av er som tycker att hon har gjort reklam för sig själv på något vis? Dom måste ju typ vara helt blåsta eller nåt! Och inte nog med det, dom hotar verkligen med att polisanmäla henne om hon loggar in som någon annan! Men hallå.......
Jag tänker skriva ett mail till BT och berätta för dom att dom har tagit i lite väl mycket och att Lena inte alls har gjort reklam för sig själv. Så om ni inte ser något mer inlägg från mig sen så är väl jag också portad Kram på er!
Hallå!!!!
Var är ni allihopa???
Alla har väl inte blivit portade????
Kram på er allihop!
hej här är jag!
har ni köpt hus va kul! vart ligger det? Broby gård läste jag förut men vilket hus , om jag åker in på vägen från bussgaraget mot kyrkan, vilket hus är det då,jättenyfiken!
ha det bra! (trist att Lena slängdes ut, måste ha missat nått.. har inte sett nån reklam för hennes kort.)
Tjena Anna
Huset ligger mittemot det dä stora gula som dom flesta känner till. Det är alltså första huset på höger sida, ett stort rött hus. Tyvärr så verkar det inte bli något husköp iallafall för efter besiktningen hittades en del extra jobb som vi inte hade räknat med och då tyckte vi att han kunde gå ner i pris men det tyckte nog inte han.......har inte hört av honom sen i fredags så jag antar att han sålt huset till någon annan......trist......
Allt väl med dig då?
Vad tråkigt Katta, var det mycket som var fel? mäklaren måste ju höra av sig i vilket fall till er även om säljaren inte vill gå ner i pris. Hoppas att ni hör något snart.
Dels så var det fel isolering på hela vinden, vilket bör bytas så att det inte blir fuktskador, om det inte redan var det. Han kollade ingenting sånt. Sen var det lite smågrejor som tex att golvet i duschen lutade fel och golvet där inne hade släppt och lite annat. Sen var det alla fönster som det behövdes byta lister på plus att dom kärvade litenär man öppnade och stängde fönstret. Sen var det två rutor som var spräckta. Sen kommer jag inte ihåg mer men det var en del grejor som skulle behöva fixas. Sen skulle man väl behöva provtrycka eldstäderna för att se om det är någon som funkar plus att någon skulle behöva kolla om det finns mögel och sånt i huset. Sen gick det inte att kolla under huset så grunden kunde han ju inte heller inspektera vilket hade varit bra om man ska dra avloppet. Han har fortfarande inte hört av sig så då antar jag att han sålde det till dom andra. Vi får vänta på ett annat hus och försöka spara lite mera pengar. På sätt och vis så var det väl bra att det inte blev någon affär eftersom att vi kände att bröllopet skulle bli lidande och det är ju trist.
Funderar på att köpa en lägehet först.....
Usel mäklare måste jag säga. Han måste ju höra av sig i vilket fall!! Märkligt. han kan ju inte sälja det vidare utan att säga det.
Ja han var rätt knepig faktiskt. Ena stunden var han jättetrevlig och sen kunde han vara jättekort i ton.
Har fortfarande inte hört av honom.....
Ja då är det bara att gratta Lena som var först ut!!!!
hej tjejer!! hoppas att allt är väl med er... Själv är jag stressad och uttröttad efter flytten... dyker kanske upp här igen i veckan.. om jag har tid. Måste fixa lite med min klänning, den har blivit för stor... men jag har ju faktiskt 5 dagar på mig...
kram allihop