• smultron 74

    Las Vegas

    Hej!
    Jag och min älskling skall gifta oss i Las Vegas i vår och skulle väldigt gärna höra lite hur andra har haft det som gjort det samma! Tacksam för bra tips på förberedelser, kläder, ställe att äta middag på efter m.m.

    Tacksam för svar!!

  • Svar på tråden Las Vegas
  • Stefanny

    Hej tjejer!
    Nu är vi hemma och lyckligt gifta! vi har haft det underbart och vår vigsel levde upp till alla våra förväntningar!
    Vi hade med oss hindersprövningen på engelska, köpte bröllops licensen på plats och gifte oss :)
    Vi lider av jetleg just nu, så när vi vänt tillbaka på dygnet så ska jag skriva och lägga upp bilder så ni får se!
    Men allt har varit perfekt! NI kommer inte ångre er!

  • smultron 74

    Heej och STORT grattis! Vad härligt att allt var så bra! Ska bli kul att höra mer... Kram

  • raring

     




    Hallå!

    Även vi är hemma och lyckligt gifta!! Allt blev så himla bra! Det överträffade våra förväntningar med hästlängder! Kapeller var jättevackert, fotograferna var sjukt duktiga, prästen underbar, blommorna jättevackra och bröllopsmiddagen fantastisk!!

    Igår fick vi hem det riktiga äktenskapsbeviset som vi beställde på nätet (Clerk Office-hemsidan) så nu är det inlämnat till skatteverket.

    Jag skickar med några bilder som "bevis"

    Snart är det din tur Smultron!
    Grattis Stefanny!

  • raring

    oj vad konstiga bilderna blev. Breda liksom... Hmm, ni får tänka att bilderna är lite utsmetade...

  • smultron 74

    Hej och GRATTIS!! Vad härligt att allt blev så bra! Vilka fina bilder! Ni ser verkligen jättefina ut, klänningen är fantastiskt fin! Vad tyckte ni om Vegas, var showerna bra, shoppingen? Vad tyckte barnen? Några bra tips tilll oss? Tja, 61 dagar kvar... Den som väntar på något gott...:) Kram

  • snuttitess

    Funderar på en sak ni som gifter er i Las Vegas tar ni med era barn, några vänner eller släkt dit? Om man gör de står man för deras resa då eller betalar de själva?

    Tycker de verkar super underbart att gifta sig där borta :) 

  • SkövdeSophie

    Hej alla ni som skall till Vegas, jag vill bara tipsa om världens godaste hamburgare på KGB Burgers! De är magiskt goda! Och läcker omgivning
    Finns på Harrah's Hotel på The Strip.

    Hoppas ni får fantastiska bröllop!  

  • mimi00

    Grattis alla nybilvna brudar :) Vi har börjat prata om vegas igen då det blir så stort och dyrt här hemma :( vi ska ända till vegas i sommar igen (tredje året på rad) så fundera om man ska göra en enkel utväg.. MEN hur säger man det till släkt och vänner och framförallt FAMILJ? mamma, pappa, syskon och så? mina föräldrar är ändå där när vi är där men syskon och hans föräldrar? :/ mitt samvete tittar fram. vet att vi gifter oss för vår skull.. men hur tänker man?

  • smultron 74

    Hej! Kul att fler har hittat till tråden:)! Vi kommer lämna barnen hemma och i LV kommer 2 kompisar befinna sig samtidigt men vi reser en "med" dem så vi betalar inget för dem. Till familjen har vi bara förklarat hur vi känner, sagt att det är vår grej och någon annan typ av bröllop passar inte oss och de flesta är helt ok med det! Mest min mamma som tycker det är tråkigt att ej få se sin enda dotter få gifta sig! Vi gör detta bara för oss och det känns helt rätt så då blir det ju enklare att förklara för alla, vi är verkligen säkra på att det är så här vi vill ha det! Vi anlitar Meritus, ett företag som ordnar olika typer av bröllop bland annat i Las Vegas. helikoptertur på kvällen blir det! :)

  • smultron 74

    Idag åker vi till USA!! Ska bli så kul, härligt, spännande och alldeles underbart!!
    Den 7:e är det dags... +33 grader och sol i Las Vegas :)

  • smultron 74

    Hej! Nu är vi hemma igen och lyckligt nygifta!! Hela resan var fantastisk och helikopterturen med vigsel var över våra förväntningar, otroligt häftigt! Att se "the Strip" ovanifrån med alla ljus var helt otroligt! Vi älskar staden och kan absolut tänka oss att åka dit igen :) Kram på er alla som deltagit i tråden!

Svar på tråden Las Vegas