Bildtråd för tårtor
Jag tänkte att vi kanske kunde lägga upp bilder på fina tårtor som vi kan tänka oss till våra bröllop. Eller lägga upp bild på tårtan som man hade på sitt bröllop, om man redan är gift.
Jag tänkte att vi kanske kunde lägga upp bilder på fina tårtor som vi kan tänka oss till våra bröllop. Eller lägga upp bild på tårtan som man hade på sitt bröllop, om man redan är gift.
Ja visst är den:) Vi blev förälskade i caketoppern på ebay och bad en kvinna på tårtvekstan att skapa något fritt till den. Hon fick fria händer och lovade att hålla sig inom färgerna rött vitt svart:)
Bild på vår tårta finns i mitt galleri, en ljuvlig limemoussetårta som garnerats med italiensk mjuk maräng och massor av färska bär!
Icke att förväxla med kartongtårtan till presentbordet!
*haha* Ja, en fantastisk film. ..men dom två på caketoppern blir ju bara 'gifta' av misstag och sedan gifter brudgummen sig på riktigt med en annan brud (den som han faktiskt gillar). Kanske inte en koppling jag hade velat ha på min bröllopstårta ;)
Men Burton rules.
*haha* Ja, en fantastisk film. ..men dom två på caketoppern blir ju bara 'gifta' av misstag och sedan gifter brudgummen sig på riktigt med en annan brud (den som han faktiskt gillar). Kanske inte en koppling jag hade velat ha på min bröllopstårta ;)
Men Burton rules.
Visst är det corpse bride och kopplingen till filmens handling kan tyckas märklig, men jag älskar Tim Burtons filmer och just denna slutar ivarjefall lyckligt ;)
Tårtan blev i vilket fall uppskattad!
Så här blev vår bröllopstårta som jag gjorde själv
Mannen är spelprogrammerare så Mario och princess peach var givet som caketopper
Jag provbakade en tårta till ett receptionsmöte vi ska ha i dag. Ville dels testa lite nya fyllningar men också lite nya dekoreringstekniker. Fantasililjorna blev klumpiga, men jag är rätt nöjd med resten.
Men åh
Jag är så van att skriva kod för smileys så det går automatiskt ibland....
-9- =