Bildtråd för tårtor
Jag tänkte att vi kanske kunde lägga upp bilder på fina tårtor som vi kan tänka oss till våra bröllop. Eller lägga upp bild på tårtan som man hade på sitt bröllop, om man redan är gift.
Jag tänkte att vi kanske kunde lägga upp bilder på fina tårtor som vi kan tänka oss till våra bröllop. Eller lägga upp bild på tårtan som man hade på sitt bröllop, om man redan är gift.
Här kommer någre till tårtor med praliner, den första är dock malteser och inte praliner, bara som insperation. Tycker den Chicita satt in här ovanför med "vattenfallet" är klart finast!
Den i mitten var ju underbar! Är "pinnarna" chokladcigaretter?? =)
Min syster ska göra vår tårta.. Vet inte riktigt exakt hur den ska se ut, men om man vill kan man se ett urval av hennes tårtor på www.smakakorna.blogg.se Blir iaf chokladsmak med hallon/passionsmousse i tror jag...
Mmm jag tror också att det är chokladrullar, men som zvartaliljan säger så kan man ju ta fingerkex istället, man borde även kunna ta sådana chokladfyllda rullar av rån (vad de nu kan tänkas heta) som man brukar ha till glass ni vet. Här kommer några bilder till =)
Sitter nu här och funderar på hur man skär en tårta som de här ovan?? Det måste ju ramla chokladkulor över allt haha..
Urtjusiga tårtor!!! Vi har fastnat för enportions mousetårtor:) Någon här som hittat några bra bilder på sådana, eller som har några tips på sådana tårtor?!