• Melis

    Gå ner 10-15 kg utan någon konstig diet utan det gamla hederliga sättet äta rätt och träna..

    Ja, denna tråd startar jag för alla som vill gå ner i vikt utan att drick pulver eller liknande utan mer lägger fokus på att äta rätt och träna...

    Här ska vi kunna stötta varandra, ge tips på träning, tips på mat samt följa upp framstegen...alla är välkommna!!!

  • Svar på tråden Gå ner 10-15 kg utan någon konstig diet utan det gamla hederliga sättet äta rätt och träna..
  • feministbrud
    passionsblomman skrev 2009-01-06 19:42:55 följande:
    Det tycks mig som att influensan och anat sattyg kan spridas på nätet precis som andra virus......Jag blev TYVÄRR tvungen att baka en kalddkaka nu bara för att det är så himla synd om snörvliga mig....
    Det har jag hört hjälper!

    Jag är nog inte så farligt förkyld, men innebandy imorgon bitti är nog lite väl optimistiskt. Eller så är jag glad att slippa, vilket vet jag inte riktigt...
  • passionsblomman

    Å, det hjälper jättemycket! Och innebandy och snorig näsa passar rakt inte ihop.
    (jag tror att jag står för totalt förfall i den här tråden, innan jag ens försökt...)

  • feministbrud
    Fejs skrev 2009-01-06 19:44:45 följande:
    Hej på er! Vi fick wii i bröllopspresent. Köpte sedan wii fit i julklapp till oss själva. Kan verkligen rekommendera det! Sååå roligt och nyttigt! Man ser hela sin viktkurva, bmi-kurva etc. Så får man ju poäng på allt man gör så kan man försöka slå sig själv och andra
    Då kanske jag inte ska berätta vad Blossom sa om detta spel...
  • anja1661

    jag vet inte vad blossom sa men jag säger att wii fit är helt galet roligt och bra! jag har gått ner 4kg (5) och tänker klara 6 till med mitt älskade (och sambons) wii fit!!!!!

    även fast man kan väga sig och se sin bmi kurva på spelet så väger jag mig irl oxå! varje söndag morgon väger jag mig.

    go for it brudar!!! alla kan!

    (mina föräldrar har köpt det nu och de tränar/spelar tillsammans och försöker tappa en del vikt)

  • anja1661

    jag vet inte vad blossom sa men jag säger att wii fit är helt galet roligt och bra! jag har gått ner 4kg (5) och tänker klara 6 till med mitt älskade (och sambons) wii fit!!!!!

    även fast man kan väga sig och se sin bmi kurva på spelet så väger jag mig irl oxå! varje söndag morgon väger jag mig.

    go for it brudar!!! alla kan!

    (mina föräldrar har köpt det nu och de tränar/spelar tillsammans och försöker tappa en del vikt)

  • anja1661

    en sak till: det sägs att Angelina Jolie gick ner alla sina gravkilon med hjälp av wii fit! hon körde det med sina barn!!

  • Fejs

    Poängen med Wii Fit är ju att det är superroligt och enkelt och man ser lätt sin kurva. Jag får iaf träningsvärk. De rekommenderar en även att göra annat än Wii Fit och det kan man också skriva in i programmet, vad man har gjort tex cyklat, sprungit etc.

  • feministbrud
    passionsblomman skrev 2009-01-07 10:41:51 följande:
    Jo, berätta ! Vad sa Blossom?
    Nu har jag inte tidningen framför mig men det var en enorm sågning och enlgit sopelet så behövde Blossom träna mer och komma iform så man ska nog ta det med en stor skopa salt. Jag återkommer när jag är hemma (artikeln finns tyvärr inte på nätet).
  • Guccinorth

    gismart.blogg.se

    Hej tjejer, på min blogg har jag tips och råd om hur man kan leva lite mer hälsosamt utan att behöva ändra hela sitt liv, bara med små medel ändra vad man äter..

    kika gärna in och om någon vill ha lite mer ingånde råd och tips lämna er mail..

Svar på tråden Gå ner 10-15 kg utan någon konstig diet utan det gamla hederliga sättet äta rätt och träna..