• Melis

Gå ner 10-15 kg utan någon konstig diet utan det gamla hederliga sättet äta rätt och träna..

Ja, denna tråd startar jag för alla som vill gå ner i vikt utan att drick pulver eller liknande utan mer lägger fokus på att äta rätt och träna...

Här ska vi kunna stötta varandra, ge tips på träning, tips på mat samt följa upp framstegen...alla är välkommna!!!

• Svar på tråden Gå ner 10-15 kg utan någon konstig diet utan det gamla hederliga sättet äta rätt och träna..
  • passionsblomman

didis, du får gå och hälsa på tant Troll1! Hon gillar fika vet jag och bor visst i krokarna... Man ska ha gott sällskap...

• SaraPayam

Idag har jag tränat....nu struntar jag i förkyldningen, kan inte bara sitta & vänta på att det ska gå över!!! Grrrr så surt det är, så om det är riktigt förkyldning så kommer det ju att bryta ut nu & det är ju bättre, istället för att man ska gå & vara småförkyld

• Melis

jag har gått och blivit magsjuk så det blir ingen träning denna veckan...får ta det dubbelt nästa vecka

• SaraPayam

Stackare....fy vad jobbigt, se till att vila & ta igen dig

• passionsblomman

Vad ÄR detta!? Jag håller också på att få något i kroppen som bryter ut... det kliar i ögonen och i halsen, näsan rinner och jag nyser massor. Huvudet gör sig medelst knackningar påmint också..aaaaaaaaaaaj!

Vi måste nog trösta oss med en kopp thé åtminstone... om man nu inte kan få ta en kaka alltså

• Plummis83

Ahhh, har åkt på nån magsjuka nu!!! Blä, känns som om man aldrig blir bra igen!!!

• anja1661

oj, verkar vara fler som åkt på magsjukan! lider med er!!

här blir det nog ingen träning ikväll. känner mig helt off ikväll och vill bara ligga i soffan...

• Plummis83

Är nog matförgiftad för min mamma har samma problem å vi var ute och åt på en thairestaurang när vi var i Sthlm och vi åt samma rätter!!

• gusdanima

Hej!
    Här vill jag gärna hänga på, trots en dålig vecka hittills!
    Perfekt att få lite inspiration till att sticka och träna när man känner att man verkligen inte orkar, trots att målet är högt uppsatt!

Svar på tråden Gå ner 10-15 kg utan någon konstig diet utan det gamla hederliga sättet äta rätt och träna..