• Melis

Gå ner 10-15 kg utan någon konstig diet utan det gamla hederliga sättet äta rätt och träna..

Ja, denna tråd startar jag för alla som vill gå ner i vikt utan att drick pulver eller liknande utan mer lägger fokus på att äta rätt och träna...

Här ska vi kunna stötta varandra, ge tips på träning, tips på mat samt följa upp framstegen...alla är välkommna!!!

• Svar på tråden Gå ner 10-15 kg utan någon konstig diet utan det gamla hederliga sättet äta rätt och träna..
  • anja1661

godmorgon!

idag har jag lovat mig själv att träna!
    jag tjuvvägde mig imorse som vanligt och då stod vågen på 70!!!
    hoppas det förblir så tills på söndag då ajg har vägdag!!!
    det blir till atty träna åtminstonne 2ggr till denna vecka så borde det hålla i sig!

70 är ju ett delmål lixom...och att väga UNDER 70 skulle känns sååå mycket bättre än ÖVER 70!!!

• BodilPersson

Viktväktarna! Det funkar hur bra som helst. Och det är vanlig mat, ingen konstig diet. Och så får man creds om man tränar.

• SaraPayam
    Plummis83 skrev 2008-12-10 19:46:41 följande:
    Är nog matförgiftad för min mamma har samma problem å vi var ute och åt på en thairestaurang när vi var i Sthlm och vi åt samma rätter!!
    Stackare....hatar verkligen allt vad som gäller magsjuka eller matförgifting....hoppas att du blir bättre snart
  • Plummis83

Samma här!! Är mkt piggare idag så förhoppningsvis fortsätter det så!!

SaraPayam skrev 2008-12-11 10:47:53 följande:
    Stackare....hatar verkligen allt vad som gäller magsjuka eller matförgifting....hoppas att du blir bättre snart
  • SaraPayam

Vad skönt

Jag har precis kört ett pass på crosstrainern, vilket kändes jätteskönt, har sån ångest för tillfället så då är det bra med träningen.

• didis

Är hittills uppe i 12000 steg idag, skall gå en sväng senare om jag orkar.

Jag har senaste veckan utvecklat en svår hypokondri... är på en öron-näsa-halskurs och idag har vi varit på tumörkonferens. Bara patienter med cancer i olika former som börjat som ett litet sår eller ont i halsen. Och jag som BÅDE har sår på läppen och ont i halsen... överlever nog inte morgondagen

(För er som jag härmed smittat med min hypokondri; det är extremt ovanligt med cancer i huvudhalsregionen hos personer under 65 år.)

• gusdanima

Vet hur det känns... Blir sjuk med alla kurser jag läser, för varje ny kurs är det nya sjkd! Hade senast neurologi-kurs och det e inte roligt att börja känna efter symtom ur den regionen...

Lycka till med tillfrisknandet! =)

didis skrev 2008-12-11 18:24:27 följande:
    Är hittills uppe i 12000 steg idag, skall gå en sväng senare om jag orkar.Jag har senaste veckan utvecklat en svår hypokondri... är på en öron-näsa-halskurs och idag har vi varit på tumörkonferens. Bara patienter med cancer i olika former som börjat som ett litet sår eller ont i halsen. Och jag som BÅDE har sår på läppen och ont i halsen... överlever nog inte morgondagen (För er som jag härmed smittat med min hypokondri; det är extremt ovanligt med cancer i huvudhalsregionen hos personer under 65 år.)
  • Melis

Nu spyr man inte lika mycket men är fortfarande öm i kroppen...åker till mamma imorgon så hon får ta hand om mig

• passionsblomman

Det gör iallafall tillräckligt ont i halsen för att jag ska vägra gå ut med den i regnet.
    Jag eldar i vedspisen istället.
    Fryser så himla mycket!

• anja1661

jag och m2b har tränat styrka på wii fit! shit vad jobbigt det var!! jag vet nu att jag har en del muskler i vila om man säger så! inte för att de fick vila något idag inte!!!

vi bestämde att vi ska försöka träna ihop såhär 1gång i veckan! han tränar massor ändå men på detta sätt så gör vi något ihop och han kan pusha mig! perfa!!

krya på er alla sjuklingar! hoppas ni får en trevlig lucia iallafall. vi ska till dagis och lyssna på sånger och få grötfrukost! jo man tackar!!!

Svar på tråden Gå ner 10-15 kg utan någon konstig diet utan det gamla hederliga sättet äta rätt och träna..