• Melis

Gå ner 10-15 kg utan någon konstig diet utan det gamla hederliga sättet äta rätt och träna..

Ja, denna tråd startar jag för alla som vill gå ner i vikt utan att drick pulver eller liknande utan mer lägger fokus på att äta rätt och träna...

Här ska vi kunna stötta varandra, ge tips på träning, tips på mat samt följa upp framstegen...alla är välkommna!!!

• Svar på tråden Gå ner 10-15 kg utan någon konstig diet utan det gamla hederliga sättet äta rätt och träna..
  • tonårsmorsa

Kaffebönor, korn och sockerbetor är ju alla från växtriket så det borde väl vara ganska nyttigt. Och grädde innehåller en del kalcium, bra för skelettet. Och det är viktigt att tänka på för oss "tanter".

passionsblomman skrev 2009-01-03 22:36:12 följande:
    Undrar hur många kalorier det är i en rejäl Irish coffeee....? Svara inte förrän imorgon!
  • Plummis83

Så, nu var man hemma igen!!!

Mamma å jag kom överens om att vi skulle gå ner 3 kg/månaden! Vilket innebär 18 kg till bröllopet men det där får vi fundera över!! Men jag ska iaf ner 10 kg till bröllopet å mkt smalare än vad jag är nu!!!

• Prazzen

Hur går det för alla?
    Imorgon börjar vardagen igen (ivarjefall för mig )

• Melis

Jag kommer inte kunna börja träna på åtiminstonde 10 dagar till... har varit så sjuk att jag nu fått pencilin som jag ska ta i 10 dagar... men sen är jag fit for fight.

• passionsblomman

Å jag skriver under på det. Det var tusan vad envist det sitter i kroppen den här gången!!!

Melis skrev 2009-01-06 17:52:30 följande:
    Jag kommer inte kunna börja träna på åtiminstonde 10 dagar till... har varit så sjuk att jag nu fått pencilin som jag ska ta i 10 dagar... men sen är jag fit for fight.
  • feministbrud
    passionsblomman skrev 2009-01-06 18:11:29 följande:
    Å jag skriver under på det. Det var tusan vad envist det sitter i kroppen den här gången!!!
    Jag blev sjuk idag Så typsikt när man skulle börja sitt nya liv imorgon *smaskar nöjt på pepparkakor*
  • passionsblomman

Det tycks mig som att influensan och anat sattyg kan spridas på nätet precis som andra virus...

...Jag blev TYVÄRR tvungen att baka en kalddkaka nu bara för att det är så himla synd om snörvliga mig....

feministbrud skrev 2009-01-06 19:25:10 följande:
    Jag blev sjuk idag Så typsikt när man skulle börja sitt nya liv imorgon *smaskar nöjt på pepparkakor*
  • Fejs

Hej på er! Vi fick wii i bröllopspresent. Köpte sedan wii fit i julklapp till oss själva. Kan verkligen rekommendera det! Sååå roligt och nyttigt! Man ser hela sin viktkurva, bmi-kurva etc. Så får man ju poäng på allt man gör så kan man försöka slå sig själv och andra

Svar på tråden Gå ner 10-15 kg utan någon konstig diet utan det gamla hederliga sättet äta rätt och träna..