Unga Fruar/Blivande fruar under 30?
Undrar om de finns många av oss yngre brudar här som är under 30 år?
Själv är jag lyckligt gift i 3 månader och snart två veckor och är 20 år gammal ? =)
Undrar om de finns många av oss yngre brudar här som är under 30 år?
Själv är jag lyckligt gift i 3 månader och snart två veckor och är 20 år gammal ? =)
Brud28
tack, men de löste sig.. jag tyckte bäddar var för dyrt så jag gjorde en egen.
jag tog en vanlig skumgummimadrass, kapade den på mitten och simsallabim så hade jag två stora, mjuka, sköna hundbäddar. jag tog varje hundbädd och satte en vaxduk runt och sen på med ett påslakan. Lätt att tvätta och lätt att byta utséende på med olika påslakan. Vaxduken har jag under påslakenet så ifall min valp kissar så sätter de sig inte i madrassen.. billigt och enkelt.. =)
Lennarts fru, ja jag såg de, den va jättefin Tack så mkt!
räknas man verkligen som ung brud vid tex 28 års ålder?
SuperÄlsklingen
ja, de tycker jag .. är man 28 år gammal så är man ju ung. de är man i och för sig så länge man är under 40 enligt mig ;P
jo man kanske är ung i ålder men för att vara en ung brud borde det inte vara så att man anses för ung för att vara brud? annars är man väl en lagom gammal brud? =)
Jag är 25, kommer fylla 26 innan bröllopet i juli. Min sambo fyller 31 innan bröllopet. Redan när jag var liten så planerade jag att jag skulle gifta mig när jag var 26, "för då är man vuxen", men nu när jag är där så känner jag mig ändå som en ung brud.. Min mamma var 26 när hon gifte sig så jag tror det är därför jag ville vara lika gammal.. Så när sambon friade för en vecka sedan så var det så klockrent! Han hade ingen aning om att jag ville gifta mig när jag blir 26..
ja de e väl lote sant .. men de beror ju på hur man ser det =)
trodde jag skulle bli rätt ung brud, jag kommer vara 27 och han 30
måste bara få berätta lite roliga saker från min dag idag. om de nu är av intresse för er att läsa:
Min morgon började helt underbart och fantastisk. Eftersom att jag gick och la mig igår trots att de var framdraget massor hemma (vilket jag aldrig annars gör) så hade jag förväntat mig att stiga upp till en svinstia. Min man kom in i sovrummet på morgonen och väckte mig med en puss och sa "godmorgon älskling, jag har varit på morgonpromenaden med hundarna. Gick ner på isen och lät dom springa av sig, nu är dom helt slut och ligger och sover.. vill du förlja med in i duschen en stund". Jag tackade givetvis ja till detta erbjudande och klev upp med honom och såg då att han ägnat halva morgonen till att promenera med djuren och restrerande av morgonen till att städa undan. I duchen så gav han mig en lång underbar kyss och talade om att han saknade mig på promenaden och att han tänkte på hur mycket han älskade mig och önskar att han kunde stå där i duschen och kyssa mig hela dagen. Mina kyssar är en dråg för han och han skulle gärna kyssas livet ut ;) underbarare start på dagen är svårt att tänka sig ! Han sa även att han på promenaden tänkte på hur pirrig han kan bli i kroppen när han tänker på mig och när han inser att jag är hans fru och ingen annans, så lycklig han är !
Vi har ätit middag hos ett par vänner idag och sedan var vi till min syster och såg film och sådant.
Måste bara berätta även att min hund hittade en spegel hos min syster som går ända ner till golvet. Hon är en schäfervalp på endast 11,5 veckor och har aldrig sett sig själv i en spegel förut. Hon sänkte genast frambenen, höjde arslet i en bus-possition och skällde mot sig själv i spegeln. Hon han hoppa rakt in i spegeln ett antal gången innan hon fattade att de var sig själv hon såg.
Efter de hittade hon en dammsugare på golvet och på den fanns ju en starknapp som hon upptäckte att var kul, om man hoppade med framtassarna på den så startade ju mackapären. Då var de bus-possitionen som gällde igen innan hon vilt anföll dammsugaren. Vi stängde av den, hon slog på, vi stängde av, hon slog på och så fortsatte de ett antal gånger tills damsugaren var bortställd. Det med dammsugare var roligt. Den lät och de var roligt att busa med och skälla mot ;P hahaha
Min dag har varit fantastisk. Ytterligare en dag spenderad i min älskling närhet.. kan de bli bättre? :)
Lennart, jag älskar dig !
Haha! kul och fin historia 'Lennarts fru'!
känner igen det där med hundar och spegelbilder.. :P
Om 28 år är ungt för att vara brud så stämmer det på mig också. Min blivande är dock 37 fyllda.
Då min lillasyster var inte 22 fyllda när hon gifte sig känner jag mig inte så ung.
Vilken mysig make du har 'Lennarts fru'!
mysig är de minsta man kan säga, han är fullkomligt underbar..
min man är 36 så din och min är typ jämngamla ;)
Lennarts fru: Min är född 72 så troligen är de samma årgång, eller?
Jag var 18 när vi träffades så vi har varit ett par i snart tio år nu men väntat med barn och bröllop tills nu när vi båda jobbat ett tag.
jo, min man är född 72 ja .. fyller år i oktober ;)
Jag känner mig väldigt ung då jag inte har fyllt 19 innan jag gifter mig. MEn jag kän ner mig så otroligt lycklig och min blivande make är helt underbart snäll och go!
Kram på er
Idag ska jag hämta ut mina ringar!
Yeeey!
Hur är det mesd alla här i tråden?!
Nu tackar jag och bockar för den tiden som har varit. Han har lämnat mig, men ville inte försvinna härifrån utan att säga att jag uppskattar den tiden som varit - har haft väldigt roligt här inne med er alla!
Önskar er alla ett stort lycka till med allt ni har på gång! Ni finns i mina tankar! Ni är underbara!
Bamsekramar Anna