Juli 2009
Är det bara jag som ska gifta mig juli 09. Jag gifter mig närmare bestämt den 11 juli. Så jag har exakt 365 dagar kvar. Jag tänkte vi kunde följas åt & tipsa varandra om olika saker.
Kram Mia
Är det bara jag som ska gifta mig juli 09. Jag gifter mig närmare bestämt den 11 juli. Så jag har exakt 365 dagar kvar. Jag tänkte vi kunde följas åt & tipsa varandra om olika saker.
Kram Mia
finns det inte på bilder här på BT?
kolla på glitter där har dom fina till bra priser. titta på tradera om du kan tänka dej begagnad.
Själv köpte ja en från amerika för en stor peng, men ja blev jätte nöjd så fin!!!
F A M E skrev 2008-10-06 12:07:39 följande:
Nej, emn hejsan! Det var ett tag sedan. Självklart ska du kika in fastän ni väntar lite längre med ert bröllop. Hoppas du mår bra!
Mystique: jo de stämmer som du säger, jag blev bara så paff när hon började prata om allt detta. Jag kan inte så där värst massor om blommor & vill bara ha en liten fin bukett. Kanske mest för syns skull, samt att mans ka gynna dem lokala butikerna är ju bra i närhets princip.
Men jag ska inte ge upp utan leta vidare efter någon annan som är villig att vara mer hjälpsam.
Tråkigt med ett så negativt bemötande... men samtidigt förstår jag att de tycker att man är ute lite väl tidigt. Försök igen framåt våren, då kanske det funkar bättre. Under tiden kan du ju surfa runt och titta på buketter på nätet?
Det var verkligen ett tråkigt bemötande...jag förstår inte hur man som säljare tror att man ska få sälja när man är otrevlig..
Jag är nu inne på diadema.se och kolla tiaror och slöjor..
Hur mkt lägger ni på sminkning å frisyr?
puff
T3ZZ:
Jag kör budgetvarianten. En kompis ska hjälpa mig med sminkningen och min lillasyster ska hjälpa mig att sätta upp håret. Jag har inte så långt hår så jag funderar på att göra en hårförlängning innan (köpa clip ons) och sätta ihop med mitt hår för uppsättningen bara. Så max kommer båda att gå på 2500 :-.
Hej brudar! En till som gifter sig i juli 2009, den 25:e närmare bestämt!
Hejhej!
Vi gifter oss oxå den 25 juli!
Jörgens fru skrev 2008-10-09 12:09:13 följande:
25 juli uppbokad länge nu =p, välkomna.
sobeit: ja har en kompis som ska göra hår å sminkning, har stora funderingar på att göra en hårförlängning. Dock blir väldigt dyrt. Får se om ja kanske får långt hår tills dess ändå så ja slipper. Ifall ja ska göra hårförlängning så blir det med rikigt hår, ja vill ha det så natur äkta som möjligt.
Smink ska ja köpa, ja har ingen tanke på va d kan tänkas kosta så 1000 kr ligger budgeten på för sminket iaf.
hej halla..
18 Juli for mig.
i lund.
planerar pa distans, men har iaf bokat festlokal och kyrka.
Har en släkting som ska fixa hår och smink, men först ska jag ta och berätta om våra planer vi har. Men de blir inte förrän efter nyåret tror jag. Och då kommer vi nog ut och handla tillsammans eller rättare sagt och säger och jag betalar.
Jag är allergisk emot blå färg samt nickel och massa andra krafs så jag måste vara nogrann med vad jag handlar efter som jag inte tål visa märken dock.
Nu är jag så himla nöjd. Jag var till en lokal frisör med mina större döttrar för de skulle klippas. Och då visade det sig att den frisören tar 1500 :- för bruduppsättning inkl konsultationen. Och det finns löshår att tillgå för utfyllnad i frisyrerna. Hyra för löshåret tillkommer, men om jag vill så kan hon lägga en grundmake up utan extra kostnad. Hon avsätter 3 h, självklart kan vi börja så det är klart till 11.00 och det kändes verkligen osm jag snubblat över rätt människa. Det verkligen klickade. Hon kommer att ta kontakt med mig 2 månader innan bröllopet för att boka in en tid 1 månad innan den stora dagen så vi akn göra konsultationen då. Det känns bara så himla klockrent!!!