• bridesilly

Tärnor som bara klagar

Jaha så här gick mitt tärnmöte.

Ingen var speciellt exalterade över planeringen. Färgen var ju inte riktigt "deras" färg och dom var ju för stora. Skorna gick dom inte med på att välja en neutral färg.

Ska VI som brudpar ändra färgtema för att brudtärnorna inte är nöjda? Har aldrig hört talas om förut. Jag vägrar. Acceptera situationen eller avsäg dig tärnposten eller vad säger man?

Jag hade förväntat mig liiite mer glada miner och kul planering med mina tärnor. Inte klagomål på hela min planering och färgval.

Har jag fel?

• Svar på tråden Tärnor som bara klagar
  • bridesilly

varsågod roligt att ha hittat en sida som har så många fina klänningar, tack vare snart fru wennerström hittade jag den och vågade beställa därifrån

• Pärlplattan II

Vidalila - Det var en verkligt snygg klänning, det där!

TS - Vad bra att det har löst sig så utmärkt!! Och det är bra att du vidarebefordrar bra klänningssidetips för eventuella framtida behov. Tip Top!

• Humlan66

Verkar helt rimlig frakkostnad ochså tycker jag, men 2-4 veckor att lev ett paket :-s

• bridesilly

storlekarna stämmer ganska bra men kan vara något stor, fast jag hade inte vågat beställa en storlek som är mindre än vad som anges i rätt inch för då kan jag ge mig den på att det inte hade passat!

• MartinsAnna

NÄÄÄÄ, du har alldeles rätt...stå på dig ja!

Svar på tråden Tärnor som bara klagar