• bridesilly

Tärnor som bara klagar

Jaha så här gick mitt tärnmöte.

Ingen var speciellt exalterade över planeringen. Färgen var ju inte riktigt "deras" färg och dom var ju för stora. Skorna gick dom inte med på att välja en neutral färg.

Ska VI som brudpar ändra färgtema för att brudtärnorna inte är nöjda? Har aldrig hört talas om förut. Jag vägrar. Acceptera situationen eller avsäg dig tärnposten eller vad säger man?

Jag hade förväntat mig liiite mer glada miner och kul planering med mina tärnor. Inte klagomål på hela min planering och färgval.

Har jag fel?

• Svar på tråden Tärnor som bara klagar
  • bridesilly

våra tärnklänningar kostar inte mer än 500kr styck eftersom dom är beställda på gojane kan rekommenderas. har letat efter det mest prisvärda alternativet.

jodå dom har väl insett någonstans att klänningen faktiskt sitter bra och att har man lite fina accesoarer och lite solbränna blir det fint som snus

skor har jag bett dem ta det alternativet som de gillar bäst och anser att de kan ha nytta av senare sålänge de inte kommer i cirkusdojjor. dom har själva valt att alla tre ska ha samma skor där har jag inga åsikter. skor är väldigt individuellt vad man kan gå i och tycker är bekvämt.

Vidalila skrev 2008-02-08 13:18:22 följande:
    Hur har det gått nu då?
  • Vinterbruden 08
    bridesilly skrev 2008-02-08 14:50:58 följande:
    våra tärnklänningar kostar inte mer än 500kr styck eftersom dom är beställda på gojane kan rekommenderas. har letat efter det mest prisvärda alternativet.jodå dom har väl insett någonstans att klänningen faktiskt sitter bra och att har man lite fina accesoarer och lite solbränna blir det fint som snus skor har jag bett dem ta det alternativet som de gillar bäst och anser att de kan ha nytta av senare sålänge de inte kommer i cirkusdojjor. dom har själva valt att alla tre ska ha samma skor där har jag inga åsikter. skor är väldigt individuellt vad man kan gå i och tycker är bekvämt.
    Så kul att allt har ordnat sig!! Brukar ju göra det när första stormen har lagt sig!!!
  • bridesilly

ja jo men det är tur att BT finns så att man kan sitta och vara lite frustrerad och uppgiven här en stund för att sen skaka av sig det å gå vidare i sin planering
    Vinterbruden 08 skrev 2008-02-08 14:52:19 följande:

Så kul att allt har ordnat sig!! Brukar ju göra det när första stormen har lagt sig!!!
  • DetOrdnarSig
    bridesilly skrev 2008-02-08 14:50:58 följande:
    dom har själva valt att alla tre ska ha samma skor där har jag inga åsikter.
    Samma skor!? Blir inte det väldigt komplicerat?

Sorry, äldsta skämtet i boken men jag fick en så rolig bild i huvudet...
  • bridesilly

muhahahaha jaja jag menar att alla vill ha likadana skor då rå men det kommer nog bli väl så krångligt för dom att hitta en sko som passar alla MEN det är dom som har bestämt inte jag

DetOrdnarSig skrev 2008-02-08 14:55:16 följande:
    Samma skor!? Blir inte det väldigt komplicerat? Sorry, äldsta skämtet i boken men jag fick en så rolig bild i huvudet...
  • Vidalila

Så bra att det ordnat sig! likadana skor är jättesnyggt, men min ena tärna är bredfotad som en val så det går nog inte ;)

Vad är gojane? jag är på jakt efter en balklänning nämligen. Finns det där måntro?

• bridesilly

www.gojane.com

kolla under formals där finns massor med fina klänningar som passar tärnor. min modell heter knight dress

• bridesilly

oj det där va en riktigt fin modell

Vidalila skrev 2008-02-08 15:18:16 följande:
    tack! den här var ju underbar! saknas bara ett litet släp!www.gojane.com/19552.html
Svar på tråden Tärnor som bara klagar