Som du ser på mitt inlägg vilket du använde som citat, så orkar jag inte längre, därav "Jag ger upp"
Om det är så lätt för dig att säga att du inte vill vara hennes vän för att hon har invändningar på de kläder du vill att hon ska bära, ja då är nog inte vänskapen så stark. Som jag har hävdat hela tiden i tråden så tycker jag att attityden vissa har till sina tärnor och deras "uppgift" är väldigt nedvärderande och det står jag fast vid, sen om man tar illa upp för min åsikt så är det ens eget val, detta är ett fritt land.
2008-08-09 skrev 2008-02-05 16:36:44 följande:
Hur ORKAR du tjafsa på om detta?Bridesillys tärnor har inte blivit PÅTVINGADE några kläder alls, därför det är fritt fram att tacka NEJ till att vara tärna.Jag kan då säga att om min bästa väninna inte ens kan göra mig den LILLA tjänsten att bära en klänning som inte är helt i hennes smak, på MIN bröllopsdag, då har jag inte så mycket för att vara hennes vän...en sådan liten grej borde man väl kunna uppoffra eller??Om JAG vore bridesillys tärna skulle jag HELLRE ha på mig en klänning jag inte gillar, än att gå omkring i en klänning som inte stämmer i färgen och som bruden inte är nöjd med..