• 16 aug

    Viktväktarna, fler?

    Jag har börjat på VV, någon mer? Skoj att byta recept, peppa m.m.

  • Svar på tråden Viktväktarna, fler?
  • Kanada Hjarta Sverige

    Helena Johansson skrev 2008-04-25 13:41:17 följande:


    Hade klarat katastrofhelgen fin fint -1,4 på två veckor!! 10% målet klarat!!! Har aldrig varit så glad för en nyckelring tror jag Kan nästan inte sluta titta på den. Har också ca 5 kg kvar sen är det som sagt bikini 08. Tjoho!!!! Good luck i helgen nu tjejor!
    Grattis!! visst kanns det underbart - malet som kandes sa langt bort nar man borjade!
    Bra jobbat tjejen! Keep it up! Vi klarar de sista 5 med!

    ps. jag kopte nya jeans igar - i en stl mindre an vanligt! Basta kanslan att kanna att den vanliga stl var alldeles for stora!! och var supernojd med att "besvaera" expediten och be henne hamta ett par i mindre storlek! :)
  • M hjärta M

    Jag fick på mej en kjol i stl 42 idag & det har jag iten haft på LÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNGE....

    Visst är det underbart att få köpa en mindre storlek?

    Kram på er alla!!
    Ps Nån som vet nåt bra ställe att köpa tärnklänning??

  • Ella08

    Hej alla glada vv tjejer.
    Hur har et gått denna vecka? Eller helg?
    Äter ni upp era aktivitets points?

  • matildaochniklas

    det har gått rätt bra i helgen jag tog på mig ett par gamla favvojeans, om dom passade så skönt! för det märks inte så mkt på vågen. men då är det extra härligt när det känns i kläderna!
    jag äter inte upp mina aktivitetspoints

  • katjakaj

    Hej! Jag äter inte heller mina aktivitetspoints. Inte för att det blir så många, men.... Nån promenad då och då blir det i alla fall!

    Tror att det har gått ganska bra i helgen, trots 3-årskalas här hemma.... Vägning i kväll!

  • Ella08

    Lycka till! Enligt min "lärare" på VV så är det bra att äta upp aktivitets points typ max 12 st 1 ggr i veckan.
    Vi får se hur det går denna vecka.

  • M hjärta M

    Tjohooo vad jag är glad!!! Gick ju upp 1,4 förra veckan men hade idag gått ner 2,4 så jag är såååå glader!

    Enligt vv på nätet har jag nu nått mina 10% men på mitt vikthäfte står det ju bara hel tal & inte decimaltal...

  • katjakaj

    Åååå, vad skönt! 1,5 kg hade jag gått ner!!!! Snart i mål!!!!

    M hjärta M skrev 2008-04-28 22:46:24 följande:


    Enligt vv på nätet har jag nu nått mina 10% men på mitt vikthäfte står det ju bara hel tal & inte decimaltal...
    Samma här!!! Men nästa vecka har jag nog nått det på vikthäfter också! Hoppas jag.....
  • Helena Johansson

    Åh va ni är duktiga! Själv åker jag till Barcelona idag vilket lär innebära mycket vin och god mat.. Men det får det vara värt!
    Kram på er och ha en skön valborgshelg!

  • MsSandra

    Ville bara dyka in här och peppa er.. :D Kör lite blandning av vv och gi när det kommer till kosthållning själv .. även om man behöver går ner xx kg så gör jag det främst för att må bra och känna mig pigg!

    Mår man inge bra, känner man sig inge bra.. och känner man sig inge bra är man inte glad.. och är man inte glad är man ju inte vacker.. (då kommer leendet aldrig till ögonen)..

    Lycka till alla!
    kram

  • MsSandra

    Vill också tipsa om ett bra forum för viktintresserade, det finns en hel del smarriga recept att hitta därinne också.

    www.viktforum.org

    MVH Sandra

  • Ella08

    Grattis alla, super bra jobbat. Ska väga mig imorgon.Nu hoppas jag på guldstjärna eftersom det saknades 0.1 sist.

  • Ella08

    Jaa första guld stjärnan, jag gick ner 1 kilo denna vecka.
    :=)

    Nådde delmål och siktar nu in mig på den 10% målet.
    Tjooo

  • matildaochniklas

    Grattis!!!


    Ella08 skrev 2008-04-30 22:31:42 följande:
    Jaa första guld stjärnan, jag gick ner 1 kilo denna vecka.:=)Nådde delmål och siktar nu in mig på den 10% målet.Tjooo
  • BrudSeptember2008

    Hej tjejer!

    Finns det någon av er som vill dela med er av nåt "billigt" recept? Helst inte för mycket krångliga ingredienser.

    Vill någon ge förslag på vad ni äter under en hel dag?
    Och hur många points det är..

    Vore jätte gulligt!
    Jag kör inte VV räknar inga points men följer mycket av deras råd. Men går inte ner något iaf..
    Måste ju göra nåt fel...

Svar på tråden Viktväktarna, fler?