• 16 aug

Viktväktarna, fler?

Jag har börjat på VV, någon mer? Skoj att byta recept, peppa m.m.

• Svar på tråden Viktväktarna, fler?
  • M hjärta M

Fröken Planera skrev 2008-04-08 17:37:04 följande:

JAg har varit och vägt mig idag.. 2,6KG på en enda vecka. Jag är hur glad som helst! =)
    Well done!!! Skit bra ju tjejen!!!

Jag ska gå ner totalt 30 har nu gått ner lite drygt 8kg. Ska ner 8 till innan 3 juni då jag åker till USA för att vara tärna.

Kör hårt!!
  • Ella08

-2 kg. Phuu skönt

Ni som kör VV online, kan man ändra sina points antal man ska äta varje dag själv.
    Den har räknat ut att jag ska äta 24 p men jag själv får det till 20???
    Vet ni?

• Fröken Planera

Bra jobbat Ella!! Jag har faktiskt ingen aning om pointsen.. Sorry!

• katjakaj

När du gjort en individuell points-uträkning står det "ändra ditt points-antal" en bit längre ned. Klicka där och ändra antalet! Lätt som en plätt!

Ella08 skrev 2008-04-09 16:48:54 följande:
    -2 kg. Phuu sköntNi som kör VV online, kan man ändra sina points antal man ska äta varje dag själv.Den har räknat ut att jag ska äta 24 p men jag själv får det till 20???Vet ni?
  • Ella08

Jag måste vara trög hittar inte.
    Är det under denna?

Min profil
    Individuell POINTS® beräkning

Med individuell POINTS beräkning kan du räkna ut ditt POINTS antal utifrån dina personliga uppgifter, din vikt och dina svar på nedanstående frågor.

Kontrollera så att följande uppgifter stämmer och besvara frågorna. Klicka därefter på "Godkänn" för att beräkna ditt individuella POINTS antal

Personliga uppgifter Din vikt

Kön: Kvinna

Ålder: 30 år

Längd: 1,62 m
    Vikt: 79,4 Kilogram

Det här är den senast registrerade uppgiften i Viktresultat. Kontrollera att uppgiften stämmer överens med din aktuella vikt.

Frågor

Hur mycket rör du dig under dagtid:
    Mest stillasittande
    Ibland sittande men mest stående
    Ständigt i rörelse
    Fysiskt hårt arbete

Önskar du:
    Gå ned i vikt
    Bibehålla vikten

• Helena Johansson

Åh va duktiga ni är allihopa.. själv ska jag dit i morgon. Hade ju inte gått så bra förra veckan så nu hoppas jag att det gått bättre denna veckan. Har blivit lite mycket någon dag men annars har jag skött mig. Hoppas hoppas på -

• Fröken Planera

Hur mycket motionerar ni?

• Kanada Hjarta Sverige

hi hi - idag tog jag pa mig ett par "gamla" byxor, som brukade passa bra - men idag var jag tvungen att satta pa ett skarp sa de inte hasar ner... :)

jag motionerar 4-5 dagar i veckan...

Ella08: blev dina points andrade?? hur raknade du ut att du skulle ata 20? Jag vager 2 kg mer an dig och ar 179cm, men enligt min online ska jag ata 25points!! det verkar mycket i jamforelse??!

• Fröken Planera

Men jag får ju bara äta 19!!! Känns lite orättvist!=)

Svar på tråden Viktväktarna, fler?