• 16 aug

Viktväktarna, fler?

Jag har börjat på VV, någon mer? Skoj att byta recept, peppa m.m.

• Svar på tråden Viktväktarna, fler?
  • Helena Johansson

Jag har en träningssvacka nu och tränar inte alls.. Dock promenerar jag en hel del men inte alls tillräckligt tyvärr.

• Fröken Planera

Jag promenerar 1 timma VARJE morgon i väldigt rask takt. Funderar på om jag borde träna något annat åxå. Simmar i och för sig någon gång i veckan, men har låtit bli gymmet med flit de senaste 2 veckorna. Har svårt att kontrollera maten när jag går på gym..

• matildaochniklas

Jag går promenader så mkt jag kan. Annars går jag o tränar minst två gånger i veckan.

• Fröken Planera

Vad tränar du då?

matildaochniklas skrev 2008-04-09 20:25:40 följande:
    Jag går promenader så mkt jag kan. Annars går jag o tränar minst två gånger i veckan.
  • matildaochniklas

Antingen nåt gympapass på friskis och svettis. Eller också löpband, cykel eller andra liknande maskiner.

• matildaochniklas

Och ibland styrketräning också

• Eleonor in love

Viktväktarna är super! har själv förlorat 15 kilo med hjälp av lite pointsräknande=)

• Fröken Planera

Ja, jag har ju fattat att vv ärdet enda som funkar för mig när jag ska gå ner i vikt!

Eleonor in love skrev 2008-04-09 20:51:44 följande:

Viktväktarna är super! har själv förlorat 15 kilo med hjälp av lite pointsräknande=)
  • MissDevout

Hej tjejer!

jag tänkte dra igång med vv på egen hand på måndag, ska få låna grejor av en kollega, dock så är hennes grejor inte duoval så jag undrar nu om någon vänlig själ skulle kunna berätta vilka matvaror som är duoval och hur mycket man får "betala" för dem? Om jag förstått det rätt så är principen att man får äta hur mycket man vill av det livsmedlet men inte äta sig proppmätt? har jag uppfattat det rätt?

Har kört med vv för ca 5 år sen och då gick det jättebra, sen blev jag sambo...behöver gå ner några kilon till bröllopet nu.

• Helena Johansson

Tjoho -1,2 kg denna veckan

Svar på tråden Viktväktarna, fler?