• 16 aug

Viktväktarna, fler?

Jag har börjat på VV, någon mer? Skoj att byta recept, peppa m.m.

• Svar på tråden Viktväktarna, fler?
  • Fröken Planera

Se där Helena, det blev ju skitbra resultat trots att du verkade lite osäker sist..=) GRATTIS!!!
    Min arbetskompis och jag har gjort detta till en tävling nu. ¨å jäklar vad jag har satt fart nu..=)

• Helena Johansson

Tack, känner mig nöjd med tanke på både festkväll och restaurangmat

Bra med tävling, brukar alltid kunna sporra lite extra, jag hejar på dig!

• Fröken Planera

Tack Helena. Jag gick ju ner 2,6 kg förra veckan, medan min kompis gick ner 1,7. Gissa om HON är taggad! Men jag tänker inte ge mig!!!
    Helena Johansson skrev 2008-04-10 19:29:58 följande:

Tack, känner mig nöjd med tanke på både festkväll och restaurangmat Bra med tävling, brukar alltid kunna sporra lite extra, jag hejar på dig!
  • Helena Johansson

Någon som har ett bra "smalt" brödrecept.. Är sugen på att baka bröd men ingen lusta att betala 2p per skiva. Något förslag?

• Ella08

Jag tränar 3 ggr i veckan, Spinning och Crosstrainer.
    Många promenader med barnvagn :0)
    Vem var det som frågade hur man räknade ut points?
    Man gör en points analys, är du medlem?

Nu kommer en utmaning som vanligt när det är helg!

• Marsaphir Marlean

Vad äter ni tjejer idag? Har lite inspirationstryt på maten alltså... =(

• Kanada Hjarta Sverige

quinoa sallad med rakor och ugnsbakade gronsaker till middag - och liten bit chevre-brie inblandat!! yummy!

Ella - det var jag som fragade om pointsen - och ja jag ar medlem, men har inte hittat nagong points analys - om det inte ar den "vanliga" start analysen; ie. vikt, langd, sitter mycket etc?? Du skrev att du sjalv raknat ut 20p och online sa 24p... j

• Ella08

Kanada Hjärta Sverige.
    Jag skriver ur boken som jag har fått från mitt första besök. (Inskrivning)'Räkna enligt följande:

1) Är du kvinna? 7 p
    2) Hur gannal är du? 18-20 år 5 p 21-35 4 p 36-50 3 p
    3) Hur mycket väger du? Skriv första siffran. Tex 8 p
    4) Hur lång är du? under 160 1 p över 160 2 p
    5) Under dagen har du mest
    Stiilla sittande jobb 0 p, iblands sittande mest stående 2 p i Rörelse hela tiden 4 p
    6) Lägg ihop dina poäng, jag fick 20 p

Lycka till!!

• Kanada Hjarta Sverige

tack ella! har inte fatt den - da jag skrev in mig online.
    enligt detta borde jag ata 21p... ouch, det ar ganska mycket mindre an de 25 som online funktionen foreslar!!
    vi far val se hue det gatt under denna vecka. om det fortfarande ror sig sakta ska jag nog minska pointsen.

Svar på tråden Viktväktarna, fler?