Viktväktarna, fler?
Jag har börjat på VV, någon mer? Skoj att byta recept, peppa m.m.
Jag har börjat på VV, någon mer? Skoj att byta recept, peppa m.m.
eller 6 st 500g SMÖRpaket
Grattis! Va duktiga ni är!
Tack! Känns oerhört bra! Har stått stilla ett tag, men nu har det äntligen släppt! Ska prova klänningen igen den 6 maj och då har jag tänkt vara i mål!!! (den är i nuläget lite för liten och har tänkt att vi ska slippa lägga ut den... ) Det är ca 2 kg kvar, så det borde jag ju klara!
Hej på er! Jag har vägt mig idag.. -0,9kg, inkl en guldstjärna. 3,5kg på 2 veckor!!!! Jag är superglad. Nästa vecka blir nog tuff, eftersom jag ska jobba på den superstora bageri/restaurangmässan i Älvsjö. Mycket provsmakningar och ingen tid för riktiga luncher.. Snacka om utmaning!!!
Ja det kan man verkligen säga, idag var vi med på äntligen hemma, såg ni det? :=)
Jag ska väga mig imorgon, lite läskigt som vanligt...
Känns skönt att det händer nåt på vågen nu. Har haft en låång platå där jag pendlat mellan + & -. Men nu ska det bara bli -!
Funderar på att börja hos VV men skulle vlija veta hur många som faktiskt håller in vikt efter att de nått sitt mål?
Jag höll min målvikt ett år första gången jag gick ner, men sen blev jag gravid. Andra gången höll jag vikten ett halvår, sen slutade jag röka.. Bara du inte struntar i vv när du nått ditt mål, utan fortsätter gå dit och väga dig, man betalar ju ändå inget när man är ständig medlem. Det räcker om man går dit minst 1 gång i månaden, gärna lite oftare..
Good Luck!
Ni måste bara laga den laxrätten med rotfrukter som är med i veckans broschyr från vv!!! Så supergod!!!