• 16 aug

Viktväktarna, fler?

Jag har börjat på VV, någon mer? Skoj att byta recept, peppa m.m.

• Svar på tråden Viktväktarna, fler?
  • Cortado

Tilläggas kan ju vid nummer tre på din lista, att har man en tre-siffrig vikt så ska man ta de två första siffrorna till pointsen.

• matildaochniklas

usch vilken hemsk helg det har varit! nu blir det verkligen att ta nya tag!

• Helena Johansson

matildaochniklas: Du har säkert haft trevligt på vägen Så njut av det (inget kul att ha dåligt samvete över att man haft kul) och som sagt nya tag idag. Kram

• matildaochniklas

jodå, jag har verklgen haft det roligt! och idag ska jag gå på kalas och ha roligt utan att moffa

• Lövings

Åhhhhh, snälla hjälp. Jag är sååååååå sötsugen.
    Är såå nära att åka till affären.
    Vad kan jag äta som är lite nyttigare än vanligt godis??

• M hjärta M

När jag blir sådär sjukt sötsugen brukar jag göra dipp med vitlök & dippa morötter eller kålrot. Gott & nyttigare.

Tjohoo är så glad för jag fick en guldstjärna idag. var så himlans länge sen sitst. 1,2 kg till 10% målet! Det tänker jag se till att fixa till nästa vecka.

I veckas matrial var det recept på chokladbitar så skulle jag göra den så har jag inga ägg hemma. suck

• katjakaj

Yoho! En guldstjärna här med!! Och bara 1,1 kg kvar till 10% målet! Vet inte om jag klara det till nästa vecka, men veckan därpå, kanske!

M hjärta M skrev 2008-04-14 19:36:27 följande:

När jag blir sådär sjukt sötsugen brukar jag göra dipp med vitlök & dippa morötter eller kålrot. Gott & nyttigare.Tjohoo är så glad för jag fick en guldstjärna idag. var så himlans länge sen sitst. 1,2 kg till 10% målet! Det tänker jag se till att fixa till nästa vecka. I veckas matrial var det recept på chokladbitar så skulle jag göra den så har jag inga ägg hemma. suck
  • katjakaj

Ett tips är att köpa VV´s "rör" med hårda karameller. 1,5 ponts för hela paketet! Frukt och grönsaker i all ära, men ibland är det verkligen GOOODIS man måste ha....

Lövings skrev 2008-04-14 18:46:23 följande:
    Åhhhhh, snälla hjälp. Jag är sååååååå sötsugen.Är såå nära att åka till affären.Vad kan jag äta som är lite nyttigare än vanligt godis??
  • Ella08

Oj va duktiga ni varit, är guld stjärna 3 kilo.
    GRATTIS!!
    Tänk er 3 mjölk packet...

Oiiii!!

Svar på tråden Viktväktarna, fler?