Viktväktarna, fler?
Jag har börjat på VV, någon mer? Skoj att byta recept, peppa m.m.
Jag har börjat på VV, någon mer? Skoj att byta recept, peppa m.m.
Ja det tror jag du borde, :=)
Tilläggas kan ju vid nummer tre på din lista, att har man en tre-siffrig vikt så ska man ta de två första siffrorna till pointsen.
usch vilken hemsk helg det har varit! nu blir det verkligen att ta nya tag!
matildaochniklas: Du har säkert haft trevligt på vägen Så njut av det (inget kul att ha dåligt samvete över att man haft kul) och som sagt nya tag idag. Kram
jodå, jag har verklgen haft det roligt! och idag ska jag gå på kalas och ha roligt utan att moffa
Åhhhhh, snälla hjälp. Jag är sååååååå sötsugen.
Är såå nära att åka till affären.
Vad kan jag äta som är lite nyttigare än vanligt godis??
När jag blir sådär sjukt sötsugen brukar jag göra dipp med vitlök & dippa morötter eller kålrot. Gott & nyttigare.
Tjohoo är så glad för jag fick en guldstjärna idag. var så himlans länge sen sitst. 1,2 kg till 10% målet! Det tänker jag se till att fixa till nästa vecka.
I veckas matrial var det recept på chokladbitar så skulle jag göra den så har jag inga ägg hemma. suck
Yoho! En guldstjärna här med!! Och bara 1,1 kg kvar till 10% målet! Vet inte om jag klara det till nästa vecka, men veckan därpå, kanske!
M hjärta M skrev 2008-04-14 19:36:27 följande:
Ett tips är att köpa VV´s "rör" med hårda karameller. 1,5 ponts för hela paketet! Frukt och grönsaker i all ära, men ibland är det verkligen GOOODIS man måste ha....
Oj va duktiga ni varit, är guld stjärna 3 kilo.
GRATTIS!!
Tänk er 3 mjölk packet...
Oiiii!!