• 16 aug

Viktväktarna, fler?

Jag har börjat på VV, någon mer? Skoj att byta recept, peppa m.m.

• Svar på tråden Viktväktarna, fler?
  • Linda och Hannes

Halloj! Har varit ett invägningsglapp här, men igår var jag på VV och vägde mig... Jag har inte varit där på 3 veckor och hon som stod och vägde hittade inte min "lapp" och jag har lagt bort min "lapp" i flyttröran så jag vet inte om jag gått upp eller ner eller om det är +-0... *suck*
    Jag TROR att jag hade samma resultat som för 3 veckor sedan, alltså att jag varken har gått upp eller ner.
    Så idag är en ny dag med nya tag!
    Nästa vecka ska vågen visa NEEEER, banne mig!

Hejsvejs!

//Linda

• Linda och Hannes

Är det den där rätten med "laxtopping"? För den är mums verkligen!
    Fröken Planera skrev 2008-04-16 20:25:57 följande:

Ni måste bara laga den laxrätten med rotfrukter som är med i veckans broschyr från vv!!! Så supergod!!!
  • Fröken Planera

Varm potatis- & laxsallad heter den!! Ni måste bara testa. Man rostar rotfrukterna i ugn, skär laxfilén i små tärningar och slänger in dem på rotfrukterna de sista 5 minuterna. Så marinerar man allt i balsamvinäger och olívolja. Man ska även ha i babyspenat och cocktailtomater. Det var längesen något så gott tillagades i mitt kök, kan jag säga.
    Tänkte testa receptet och byta ut laxen mot kycklingfilé..

Linda och Hannes skrev 2008-04-17 07:16:40 följande:

Är det den där rätten med "laxtopping"? För den är mums verkligen! Fröken Planera skrev 2008-04-16 20:25:57 följande:
  • Ella08

Jag stod stilla denna vecka :(
    Hoppas på NER nästa vecka, japp det var vi som gjorde trappen.
    :=)

Lycka till i helgen!!

• M hjärta M
    Ella08 skrev 2008-04-18 08:00:51 följande:
    Jag stod stilla denna vecka :(Hoppas på NER nästa vecka, japp det var vi som gjorde trappen.:=)Lycka till i helgen!!
    Är trappen lika snygg som den va på tv? Sjukt snygg! Mina föräldrar ska göra en lika dan!

Fy denna helg har varit en katastrof. Massa vin & grillat. KOmmer itne nå 10% målet idag. FAN!
  • katjakaj

Katastrof här också.... Thai-mat, vin och pizza..... Men gott var det och roligt hade jag!!!

• Helena Johansson

Jag har också haft en mycket trevlig katastrofal helg... fattar inte hur det kan vara så svårt???

• katjakaj

Fast min "katastrof" var planerad, sånär som på pizzan... Så jag kan inte räkna med viktnedgång denna vecka, men man måste ju leva också! Bara man kommer in i rutinerna igen efter en svull-helg, så.....

Kom igen tjejer!!!! Det här klarar vi!!!!

• Kanada Hjarta Sverige

staller mig i ledet av katastrofhelgs offer...
    hade en underbar tjejhelg med alldeles for mycket god mat och gott vin...
    men jag star stilla forftarande - inte upp och inte ned!
    men ikvall blir det bootcamp traning!
    Nasta vecka... da j-lar

• katjakaj

Resultatet efter helgens bravader: +0,1 kg

Rätt nöjd, faktiskt! Men nu gäller det att ta nya tag!

Svar på tråden Viktväktarna, fler?