Viktväktarna, fler?
Jag har börjat på VV, någon mer? Skoj att byta recept, peppa m.m.
Jag har börjat på VV, någon mer? Skoj att byta recept, peppa m.m.
Halloj! Har varit ett invägningsglapp här, men igår var jag på VV och vägde mig... Jag har inte varit där på 3 veckor och hon som stod och vägde hittade inte min "lapp" och jag har lagt bort min "lapp" i flyttröran så jag vet inte om jag gått upp eller ner eller om det är +-0... *suck*
Jag TROR att jag hade samma resultat som för 3 veckor sedan, alltså att jag varken har gått upp eller ner.
Så idag är en ny dag med nya tag!
Nästa vecka ska vågen visa NEEEER, banne mig!
Hejsvejs!
//Linda
Är det den där rätten med "laxtopping"? För den är mums verkligen!
Fröken Planera skrev 2008-04-16 20:25:57 följande:
Varm potatis- & laxsallad heter den!! Ni måste bara testa. Man rostar rotfrukterna i ugn, skär laxfilén i små tärningar och slänger in dem på rotfrukterna de sista 5 minuterna. Så marinerar man allt i balsamvinäger och olívolja. Man ska även ha i babyspenat och cocktailtomater. Det var längesen något så gott tillagades i mitt kök, kan jag säga.
Tänkte testa receptet och byta ut laxen mot kycklingfilé..
Linda och Hannes skrev 2008-04-17 07:16:40 följande:
Jag stod stilla denna vecka :(
Hoppas på NER nästa vecka, japp det var vi som gjorde trappen.
:=)
Lycka till i helgen!!
Katastrof här också.... Thai-mat, vin och pizza..... Men gott var det och roligt hade jag!!!
Jag har också haft en mycket trevlig katastrofal helg... fattar inte hur det kan vara så svårt???
Fast min "katastrof" var planerad, sånär som på pizzan... Så jag kan inte räkna med viktnedgång denna vecka, men man måste ju leva också! Bara man kommer in i rutinerna igen efter en svull-helg, så.....
Kom igen tjejer!!!! Det här klarar vi!!!!
staller mig i ledet av katastrofhelgs offer...
hade en underbar tjejhelg med alldeles for mycket god mat och gott vin...
men jag star stilla forftarande - inte upp och inte ned!
men ikvall blir det bootcamp traning!
Nasta vecka... da j-lar
Resultatet efter helgens bravader: +0,1 kg
Rätt nöjd, faktiskt! Men nu gäller det att ta nya tag!