Viktväktarna, fler?
Hej hopp! ännu en viktäktarbrud! ;) Har bara varit medlem i två veckor än, men lyckats gått ner 2,2kg. Helnöjd!
Hej hopp! ännu en viktäktarbrud! ;) Har bara varit medlem i två veckor än, men lyckats gått ner 2,2kg. Helnöjd!
Usch vad jobbigt det är med helger!!!! Vill gärna unna mig lite extra då... Och ikväll kommer det lite folk och ska kolla på schlagern. Grönsaksdipp blir det och så bad jag sambon köpa hem chilinötter, för det tycker jag ändå inte om...
Hoppas på att få min första stjärna på måndag, men då måste jag klara 0,8kg den här veckan.
Helena Johansson: Nja... Egentligen gick det väl bra. Gick ju ner iaf... 0,4kg. Hade hoppats på 0,8 för då hade jag fått guldstjärna! :) Klarade du av tjejmiddagen?
Jo, 0,4kg ÄR bra, men min kompis gick ner 2kg!!!! Hur lyckas man med det?! På en vecka!! I jämförelse med det känns 400g ganska lite.... ;)
Usch, det går inte bra.... Jag "råkar" äta nåt points förmycket var och varenda dag.....
Hoppas att det jämnar ut sig pga att jag inte använder mig av motionspointsen! Promenerar ju en del med barnvagnen!
I helgen ska jag vara superduktig!!!!! :)
YES! Idag har jag varit och vägt mig. 1,4 kg har lämnat min kropp den här veckan!!! I´m back!
Provade klänningen idag och den var inte för liten längre. Däremot var den för STOR över bysten..... Hmm... Kan man inte få bestämma själv vart kilona ska försvinna?!
Quicksand: Klart att du klarar det! Du har ju världens bästa motivationskälla!
matildaochniklas: En halv kebabrulle är inte såå farligt! Kommer inte ihåg pointsantalet, men... Nåt extra måste man nog unna sig ibland om man ska orka! ;)
Quicksand: Jag tycker det låter som att du äter för lite! Blir det du skrivit upp verkligen 25 points? Jag får äta 21 och har idag ätit:
Frukost: Lättfil, cornflakes, linfrö
Mellanmål: Banan, kaffe
Lunch: Tonfisksallad, mini-keso
Mellanmål: Kaffe och sockerkaka
Middag: Sill, ägghalva, potatis, morot
Kvällen: Te, en mjuk och två hårda mackor med mjukost och grönsaker
16 aug skrev 2008-03-16 17:24:23 följande:
16 aug skrev 2008-03-16 17:22:22 följande: