• katjakaj

Viktväktarna, fler?

Förrut var det 1p/bit, men nu sedan DuoValet kom vet jag inte....

Ella08 skrev 2008-04-02 21:43:21 följande:
    Är det någon sóm vet hur många points det är i Sushi? Har för mitt 1 p per bit?!
  • katjakaj

Jag tycker 350 kr i månaden är ett bra pris! Skulle jag betala i kassan varje vecka kostar det 120kr per gång.....

Jag går alltså på möten och är månadsmedlem, då har man tillgång till VV-online.

• katjakaj

Då beror det säkert på vätska i kroppen eller nåt. Men det är ju ändå inte kul med ett +... Håll motivationen uppe och kör på som vanligt, så har du säkert gått ner (mycket!) nästa vecka!

Helena Johansson skrev 2008-04-03 21:05:30 följande:

Idag gick det åt h..vete.. +0,2 denna veckan också. Har varit duktig, fyllt i checklistan men ändå +.. Suck!!
  • katjakaj

Jag stod stilla den här veckan, emn är nöjd ändå! Var ute och "svira" i helgen... Åt och drack alldeles för många points.

Men nästa vecka! Då j*klar!!!

• katjakaj

När du gjort en individuell points-uträkning står det "ändra ditt points-antal" en bit längre ned. Klicka där och ändra antalet! Lätt som en plätt!

Ella08 skrev 2008-04-09 16:48:54 följande:
    -2 kg. Phuu sköntNi som kör VV online, kan man ändra sina points antal man ska äta varje dag själv.Den har räknat ut att jag ska äta 24 p men jag själv får det till 20???Vet ni?
  • katjakaj

Yoho! En guldstjärna här med!! Och bara 1,1 kg kvar till 10% målet! Vet inte om jag klara det till nästa vecka, men veckan därpå, kanske!

M hjärta M skrev 2008-04-14 19:36:27 följande:

När jag blir sådär sjukt sötsugen brukar jag göra dipp med vitlök & dippa morötter eller kålrot. Gott & nyttigare.Tjohoo är så glad för jag fick en guldstjärna idag. var så himlans länge sen sitst. 1,2 kg till 10% målet! Det tänker jag se till att fixa till nästa vecka. I veckas matrial var det recept på chokladbitar så skulle jag göra den så har jag inga ägg hemma. suck
  • katjakaj

Ett tips är att köpa VV´s "rör" med hårda karameller. 1,5 ponts för hela paketet! Frukt och grönsaker i all ära, men ibland är det verkligen GOOODIS man måste ha....

Lövings skrev 2008-04-14 18:46:23 följande:
    Åhhhhh, snälla hjälp. Jag är sååååååå sötsugen.Är såå nära att åka till affären.Vad kan jag äta som är lite nyttigare än vanligt godis??
  • katjakaj

Tack! Känns oerhört bra! Har stått stilla ett tag, men nu har det äntligen släppt! Ska prova klänningen igen den 6 maj och då har jag tänkt vara i mål!!! (den är i nuläget lite för liten och har tänkt att vi ska slippa lägga ut den... ) Det är ca 2 kg kvar, så det borde jag ju klara!

• katjakaj
    Zoria skrev 2008-04-16 11:55:08 följande:
    Funderar på att börja hos VV men skulle vlija veta hur många som faktiskt håller in vikt efter att de nått sitt mål?
    Min mamma gick ned nästan 30 kg mha viktväktana för 6 år sedan och hon håller fortfarande vikten! Men det kräver ju att man fortsätter med sina nya vanor. Men visst går det!
  • katjakaj

Katastrof här också.... Thai-mat, vin och pizza..... Men gott var det och roligt hade jag!!!

• katjakaj

Fast min "katastrof" var planerad, sånär som på pizzan... Så jag kan inte räkna med viktnedgång denna vecka, men man måste ju leva också! Bara man kommer in i rutinerna igen efter en svull-helg, så.....

Kom igen tjejer!!!! Det här klarar vi!!!!

• katjakaj

Resultatet efter helgens bravader: +0,1 kg

Rätt nöjd, faktiskt! Men nu gäller det att ta nya tag!

• katjakaj

Hej! Jag äter inte heller mina aktivitetspoints. Inte för att det blir så många, men.... Nån promenad då och då blir det i alla fall!

Tror att det har gått ganska bra i helgen, trots 3-årskalas här hemma.... Vägning i kväll!

• katjakaj

Åååå, vad skönt! 1,5 kg hade jag gått ner!!!! Snart i mål!!!!

M hjärta M skrev 2008-04-28 22:46:24 följande:

Enligt vv på nätet har jag nu nått mina 10% men på mitt vikthäfte står det ju bara hel tal & inte decimaltal...
    Samma här!!! Men nästa vecka har jag nog nått det på vikthäfter också! Hoppas jag.....
Svar på tråden Viktväktarna, fler?