Inlägg från: matildaochniklas |Visa alla inlägg
  • matildaochniklas

Viktväktarna, fler?

man kan ju göra grönsakssoppa som är gratis. med morötter, lök, och massa andra gratis rotfrukter.

• matildaochniklas

hur många points är en kebab med bröd??

• matildaochniklas

aa,då var det som jag trodde jag gick på VV förut men dagarna passar mig inte alls så jag kör nu själv hemma. min m2b väger mig och skriver upp resultat en gång/vecka.

• matildaochniklas

Jag ska käka tacos ikväll. Jag hoppar över osten och gräddfilen. Tar mkt gönsaker och använder mager nötfärs.

• matildaochniklas

Det är ju helt åt rätt håll. grattis!

september2008 skrev 2008-02-18 21:15:21 följande:
    då har man varit och vägt sig. minus 0,3 kg.inget toppen resultat men i alla fall minus.
  • matildaochniklas

Jag har käkat tacoresster från helgen, inte så värst inspirerande kanske

Imorgon ska jag till en kompis och käka, igår sa hon att det blir potatisgratäng. Hoppas hoppas hoppas att det är någon mager variant!! Eller att hon har massa grönsaker jag kan fylla ut med. Jag är lite orolig faktiskt. Men jag har ju sparat points några dagar nu så det borde ju funka.

• matildaochniklas

Jättebra recept. Jag brukar göra vitlöksdressing av minifraiche, bara att pressa i lite vitlök och salta lite. Jättegott till ungsstekt potatis och kycklingfilé.

Atredot skrev 2008-02-18 22:00:17 följande:
    Recept:*Kyklingfile*Potatis i någon form... Kör dessa tillsammans i ugnen (pot ev kokas) 200grader med minímalt med olovolja salt och peppar lite sweetchili penslas på filén.*Minikeso+sweet chili rör ihop (En annan variation funkar till fisk minikeso+romouladsås)Valfria grönsaker....
  • matildaochniklas

16 aug: Jag har det inte i huvudet och har inte ngt material här. Men kyckling är ju ganska billigt, och minifraichen är ju bara 5% fetthalt. Jag brukar ungsrosta lite morötter och rödbetor tillsammans med potatisen för de är ju 0 p

• matildaochniklas

tack för bra recept swordfish
    är det någon som brukar äta keldas thaisoppa? hur många p är det? den har en fetthalt på 4%. jag tror att den står med i butiksguiden, men jag har inte den nån som har lust att kolla upp? en förp är 500 ml.

• matildaochniklas

Tack! Jättesnällt av dig!
    16 aug skrev 2008-02-19 22:58:10 följande:

500 g = 2,5 port = 9 P
Svar på tråden Viktväktarna, fler?