• maka2b

    28/7 - 2007

    Ny tråd tjejer! Hoppas att alla hittar hit nu när den gamla stängs imorgon.

    Nu är det inte långt kvar, 19 dagar idag...

  • Svar på tråden 28/7 - 2007
  • Princess Leah

    Nu är jag också fru sedan 28/7-07.
    Vaknade upp till ett lagom varmt väder och inget regn!!! Jippi! Och så höll det i sig hela dagen!
    Hela dagen blev perfekt, precis så som vi ville ha det bortsett från att vår lilla Lisa på 10 månader höll på att få tänder så hennes humör var väl inte på topp, men det tog mormor hand om.
    Och visst känns det lite annorlunda att vara fru! Har ju bytt efternamn och allt!
    Vill också gratta er alla och önska er lycka till med äktenskapet i framtiden!

  • B1LLy

    Nu e jag oxå fruuu!! =) vilka vackra bilder esposa och gullan!!!
    hade som alla er andra en helt magisk...underbar dag!!
    återkomemr med bilder! =)

  • julibrud-07

    maka2b: vilka fina bilder och en väldigt vacker klänning

    vi har inte fått bilderna av vår fotograf än men de är på gång, väntar med spänning

    fick också pappren från skatteverket om nytt efternamn så nu är det bara att så in till bank och annat och byta på allt, och ett nytt pass måste jag fixa. Känns ibland ovant med ett nytt efternamn men ack så underbart

    kram på er alla fruar där ute...

  • maka2b

    esposa, Gullan79, julibrud-07
    Nu har jag äntligen suttit ner och tittat på era bilder. Va kul att få ett ansikte på er!
    Esposa, va mysigt med båt & din klänning var grymt snygg på dig!
    Gullan, ääälskar bilden bakom gardinen!
    julibrud, vilken underbart vacker brudbukett!

    qbtq
    tyvärr så hittar jag inte vilka som är dina bilder...

  • Mrs. McGlaun

    Här är en till!

    Vi sticker iväg på vår bröllopsresa ikväll och det kommer att bli SÅ skojigt!
    Jag har inte sååå många foton än så länge, men kika gärna in ändå!

    anniesblog.norberg-mcglaun.com/

    -Mrs. McGlaun ( fd. Bannie78 )

  • maka2b

    HALLÅ!!! Var är ni allihop?? Är det fortfarande bröllopsresor??? Jag vill se bilder!! *nyfiken*

    kram kram

  • Limegrön

    Har några bilder här:
    hem.passagen.se/kalligrafi/brollop.htm
    Tyvärr har jag slut på utrymme på min hemsida, måste rensa lite innan jag kan lägga in fler och större bilder. Men jag tänkte kolla in de ryktbara uppdateringarna på BT först. Det kanske blir bra utrymme för bilder den 1/9???

  • Fru Bouncing bunny

    Gullan, Esposa, Maka2b och Julibrud (och ni andra brudar)

    Först: jättefina foton på er alla, tänk att det kan stråla så från foton! Vackra brudar i ljuvliga klänningar med ljuva buketter.. härligt!

    Här är jag, fru Taylor! Åter från 3 veckors fantastisk bröllopsresa njuter jag fortfarande av minnena från vår absolut perfeka och fantastiska dag! Herregud vilken underbar dag! Löjligt lycklig hade vi inte kunnat önska något bättre...

    Vi har inte fått fotona från fotograferna ännu, men ett smakprov på vad som komma skall (jag dööör av nyfikenhet) från deras blogg om ni vill kika finns på: blog.weddings.se/2007/07/lisa-marks-wedding.html

    De av er som köpte Svenska Dagbladet söndag den 5 augusti kunde också se och läsa om oss...

    Stora kramar till er alla brudar - är det inte superhärligt att vara fru?!

  • Limegrön

    Och nu har vi varit gifta en månad! Hur många "hur känns det att vara gift"-frågor har ni fått? Jag tror nog att ca varannan jag mött har frågat mig det...

  • esposa

    Hej brudar! (eller fruar kanske man ska skriva numera.... )

    Bouncing Bunny: tror att du kan vara helt lugn vad gäller bilderna- den första så ju jätte fin ut i färger och skärpa och var så gullig!

    Limegrön: Ha ha! Ja den frågan får jag också stup i kvarten och vad svarar man på den? Ärligt talat tycker jag inte att det känns så mycket annorlunda förutom att vi har ett helt otroligt fint minne att tänka tillbaks på och plocka fram när vi behöver lite romantikkänslor

    Sen är det klart att det känns speciellt att använda sitt nya efternamn. Det påminner mig nog mest om att vi är en familj nu och att vi så småningom kommer skaffa hus och barn ihop, och det gör mig så lycklig

  • Fru Bouncing bunny

    Är det någon mer än jag som säger fel efternamn hela tiden? Jag har precis börjat på nytt jobb och presenterar mig hela tiden (nästan) som mitt "gamla jag"...?

  • Fru Bouncing bunny

    Brudar (fortfarande... ), om ni lägger in era bilder här (om ni ska göra det?): lägger ni in dem på "Gifta" eller...? Lägger ni i så fall en "hint" i rubriken (typ, Bouncing bunny - gift, bilder... eller nåt sånt) så vi kan identifiera er? Jag vill inte missa dem!!!!

Svar på tråden 28/7 - 2007