• maka2b

28/7 - 2007

Ny tråd tjejer! Hoppas att alla hittar hit nu när den gamla stängs imorgon.

Nu är det inte långt kvar, 19 dagar idag...

• Svar på tråden 28/7 - 2007
  • maka2b

Det blev det från bröllopsbubblor, skönt att ha det klart .

• Sanna81

När jag föreslog för flickvännen att vi ska köpa ett "bröllopsparaply" tittade hon roat på mig och påstod att jag höll på att förvandlas till en bridezilla... Men vadå, man vill ju inte ha ett fult paraply på fotot förstås.

Och jag har ÄNTLIGEN hittat underkläder. Har letat axelbandslös BH i veckor och 75A brukar vara för litet runt om och 80A brukar ha för stora kupor (har aldrig känt mig så småbystad som när jag letat AAkupa (och insåg att 80AA inte finns)). Men nu har jag äntligen hittat en 75A som passade! *nöjd*

En nyfiken fråga till dig mizztigger om du läser detta: Ska ni båda ha brudbuketter?

• maka2b

Klart att ni ska ha ett bröllopsparaply! Ska inte alla det!! Skämt å sido, det var helst klart det finaste jag hittat och ska det vara med på kort så...

• Fru Bouncing bunny

Klart alla ska ha bröllopsparaply!!

maka2b
    Tack för peppning, värmer...
    Vilket fint bröllopsparaply du hittade - det blev jag lite sugen på. Sa de hur lång leveranstid det var?

10 dagar kvar brudar...!

Har haft två dagar i svackans tecken, kännt mig arg, ledsen och irriterad och att det som inte är fixat växer mig över huvudet och jag inte kommer grejja det. Bråk och tjafs med både mor och fästman, inte kul. Fick dock lite gjort inatt (satt uppe till 3!!) och idag regnar det ute här i Boden, så jag ska nog kunna klara av de där samtalen som väntar.

Imorgon åker vi till Piteå för att prova upp och sy in klänningen, spännande!

Gullan, esposa, Mizztigger - var har ni tagit vägen?

Kram på er brudar!

• 20071231

Bouncing Bunny
    Kikade förbi här & såg att du undrade var esposa är.
    Kan tala om att hon har fullt upp med bröllopsbestyren...
    Då de nyligen har flyttat har de dock ännu inte hunnit få tillbaka sitt internet... Skulle tro att hon saknar er & BT en hel del!!

• erika blivande brud 2007

äntligen är alla samtal för alla leverantörer avklarade !

• Susanne, Lund

AHHHHH!!!! Snart är det dags :)

• Susanne, Lund

Jag har inte ens börjat på fest eller vigselprogram! Det bara tjuter röda utropstecken åt mig varje gång jag öppnar min planering haha :)

• stårbrud070728

Ahhh va och provdukade igår (gifter oss me den28/7) Har hyrt en lokal , de det skulle finnas porslin till 100 gäster. När vi kommer det och ser igenom Finns det bara vinglas 80st!!!!! har suttit i tel hela dagen och försöker få någon catring firma att vilja hyra ut endast sitt poslin utan resultat Börjar få lite panik!! Annars har vi nog läget under kontroll....´10 dagar kvar :)

Svar på tråden 28/7 - 2007