• maka2b

28/7 - 2007

Ny tråd tjejer! Hoppas att alla hittar hit nu när den gamla stängs imorgon.

Nu är det inte långt kvar, 19 dagar idag...

• Svar på tråden 28/7 - 2007
  • Gullan79

Oj, massa fler brudar som gifter sig samma dag. Kul! Länge sen jag var inne här nu, hänt en del.

Bouncing Bunny, esposa, maka2b, mizztigger

Hoppas Ni har det bra tjejer!! Tänker på Er massor. Tänk att den där dagen snart är här, om 3 dagar är vi gifta. Eller 2 blir det väl. Kan inte räkna, hihi!?
    Stressen är total, men känslan inombords är ju alldeles underbar.

*kramar i mängder*

• erika blivande brud 2007

vi fick tillgång till lokelen en dag tidigare än beräknat ohhh vad skönt och slippa stressa ihjäl sig i morgon ... men det gör man nog iaf....

• julibrud-07

Hejsan på er alla, nu är det inte långt kvar

Har varit och inhandlat det sista idag och det blev en massa rosor med, hoppas de håller sig till på lördag, tänkte ha till dekoration och till kyrkan.

Nu är det bara till att njuta av tiden som är kvar och be till vädergudarna att det blir bra väder över stockhoms skärgård och på alla andra platser där ni gifter er

lycka till och många kramar

• Södertjejen

Här kommer ännu en som gifter sig på lördag!!!! Jag håller tummarna för att vi alla får en jättefin dag!!!!! Lycka till!

• Princess Leah

Tjoho!
    Snart är det dax tjejer!
    Det ser ut att bli uppehåll över uppsala också på eftermiddagen! HOPPAS!!!
    Min m2b är i festlokalen och ställer upp borden nu och imorgon ska jag mfl dit och duka och dekorera. Ska bli superkul! Annars är nog allt klart. Lite småsaker bara som vi ska hämta.
    Men gud vad det har strulat sista dagarna med gäster som har ändrat sig och vill komma i sista stund, dukar som skulle bli dubbelt så dyra som vi betämt med leverantören, och graverade tårtbestick som ännu inte har kommit, men de ska komma imorgon
    Hur är det för er då!
    Jag har hyperventilerat de sista dagarna, pratat i sömnen och räknat gäster mm och vaknade av att jag kom på att festprogrammen räcker ( hade fått det till en för lite innan) för att jag hade rämnat med min dotter på 10 månader och hon behöver ju inget!
    Lycka till allesammans om jag inte skriver innan lördag! Det ska bli jätteskoj att läsa om eran stora dag har varit nästa vecka!!!
    Kram på er!

• esposa

Hej allihopa!
    Här går det också bra. Det mesta är klart men ska dekorera festlokalen imorgon och fixa naglarna och repetera i kyrkan så det blir ändå fullt upp

Ville bara skicka en lyckoönskning till alla 28/7-brudar! Vet att vi kommer få det fantastiskt underbart och ser fram mot att få läsa om allas upplevelser efteråt!

Stor kram!!

• Fru Bouncing bunny

Gullan, esposa, maka2b, mizztigger och alla andra brudar

Stressen är total men det är samtidigt härligt. Möhippa och svensexa igår, en underbar dag. Nu åker vi snart ut till området där vi bor och gifter oss, samt har festen så detta är mitt sista inlägg som ogift kvinna!

LYCKA TILL ALLIHOPA!

Vi kommer få underbara dagar, med eller utan regn. Vi hörs efter bröllopen!

STORA KRAMAR

• maka2b

Lycka till nu allihop!!
    Imorgon smäller det, det ska bli såååå kul.
    Ser fram emot att höra hur ni alla har haft det.

*Massor med kramar*

• firefly

Tihi.. nu är jag fru... :D

Svar på tråden 28/7 - 2007