28/7 - 2007
Ny tråd tjejer! Hoppas att alla hittar hit nu när den gamla stängs imorgon.
Nu är det inte långt kvar, 19 dagar idag...
Ny tråd tjejer! Hoppas att alla hittar hit nu när den gamla stängs imorgon.
Nu är det inte långt kvar, 19 dagar idag...
20071231
Tack för rapport,låter bra att det rullar på! Ja jsut det, det var flytten... vi skickar peppning att det går bra!
stårbrud070728
har de som hyr ut lokalen utlovat porslin till 100 gäster så är de skyldiga att se till att det finns - kan inte de ringa runt och fixa? har du skrivit kontrakt och det framgår där (eller om de vet att de muntligen utlovat detta) ska du stå på dig, vänligt men bestämt, att det saknas 20 st vinglas... Lycka till!
jag är lättat, en sak mindre: makeup fixad. Har en kompis som jobbar med sånt men just fått barn, så var inte säkerpå om hon skulle hinna med / det skulle funka. MEN hon sa JA och det är jag så glad för! En till bock på listan...
Miztigger
Var har ni köpt era tårtställningar och vad kostade de?
(har varit inne på din sida och tjuvkikat :) )
Bouncing Bunny
Bröllopsparaplyet får vi nog redan idag eller imorgon. Jag mailade och berättade när bröllopet är och det var inga problem. Dom kan leverera på 2-3 dagar om man behöver. Härligt att din väninna kan hjälpa dig med smink, skönt att slippa oroa dig för det.
Susanne, Lund
Hur går det med utropstecknen? !!!!! Har du kommit igång med programmen? Vi håller på att skriva ut och viker och viker och viker och.....
stårbrud070728
Jag håller med Bouncing Bunny, stå på er!! Det är klart att dom måste fixa resten av glasen om det är lovat att det ska finnas till 100 pers.
Idag kan man skriva antalet dagar som är kvar med bara en siffra
....Tänk, det är bara 9 dagar kvar !!!....
Någon som vet nån sajt som man kan kolla vädret redan nu??? Skulle vara kul att se och kunna följa hur det ser ut att bli. Vi ska vigas utomhus, hoppas vi...
Maka2b
Nej, har fortfarande inte lyckets bli av med några utropstecken :) Går på semester på fredag och då jä-lar blir det 100% bröllop! :) :)
Hoppas verkligen du har tur med vädret. Själv gör det inte så mycket vad det blir för väder men vi hade tänkt ha fördrinken utomhus så upphåll hade ju varit att föredra :)
Jaha, nu säger dom i tidningen att det ska bli skitväder nästa vecka. Typiskt!
Hej tjejer!
Är hemma hos mor och far och snyltar på deras internet igen Fick telefon igår men ska tydligen dröja ca 5 veckor innan vi får bredbandet igen!!! Hur ska jag klara mig???
Bröllopsplanerandet tar upp alla minuter på dygnet och jag har också lite smått panik. Igår satt jag uppe till 01.00 och klippte och klistrade med placeringslappar och vigselprogram. Känns osm vi bara pysslar och pysslar men ändå finns det lika mycket kvar att göra
Men idag har jag varit hos frissan och klippt mig och slingat håret så då var jag ju tvungen att sitta ner i 2 timmar i alla fall. Ha ha!!
Nu ska jag hem och fortsätta baka mina cupcakes (som förövrigt inte alls blir bra... är inne på tredje receptet nu och hoppas att det ska bli bra denna gång!)
Ledsen att jag bara gör så hastiga inlägg men precis som 20071231 skrev så saknar jag er och BT jätte mycket!
Hoppas det går bra för er tjejer och vet ni vad! Nu är det inte alls långt kvar!!! Iiiiiiihhhhhhh!!
Usch! Låter som ni gör jättemycket redan nu. Hur ska jag hinna med allt nästa vecka? Svärmor har bestämt sig för att slänga in ett 60årsfirande också mitt i allt så jag börjar få lite smått panik :)
esposa
Se till att va på dem angående bredbandet. Det skulle "bara" ta 5 veckor för oss också men efter 7 ringer dom och meddelar att vi inte kan få det alls! Vi fick byta leveratör och ha oss. Snacka om att man saknar sin internet :)