• maka2b

28/7 - 2007

Ny tråd tjejer! Hoppas att alla hittar hit nu när den gamla stängs imorgon.

Nu är det inte långt kvar, 19 dagar idag...

• Svar på tråden 28/7 - 2007
  • maka2b

Vi ska inte ha några allsånger. Jag har varit på en del bröllop på sista tiden och det har bara varit stressande att hinna sjunga nån i huvudtaget!! Så jag tycker inte att det behövs, men smaken är som baken...

Jag köpte ett svart paraply på Wedins och det vita beställde jag från brollopsbubblorse.e-butiken.se/ det har inte kommit ännu med jag hoppas att jag får avin idag!

• qbtq

Fru 28/7: jag delar din ångest över vädret. Kan vi inte alla försöka be till högre makter om att det ska bli fint väder?

Vi kommer inte att ha någon allsång eller snapsvisor då vi bara bjuder på vin till maten. Litar fullt på att min toastmadame har förberett några spex utifall att middagen blir långtråkig.

Inatt så drömde jag om vår gästbok (som jag fortf. inte har inhandlat). Min bästa vän tar på sig att ordna en gästbok och 10 minuter innan vigseln så kommer hon med den minsta lilla skrivboken hon kunde hitta som har 3 sidor i sig och är jättestolt över vad hon har ådstakommit. Jag bryter ihop i min dröm och frågar hur f*n 60 gäster ska kunna skriva på dessa 3 blad men hon tycker att det fungerar alldeles utmärkt - till likaså min blivande man som inte heller ser ngt problem med denna gästbok.
    Suck, man håller verkligen på att bli galen...

• ArsAmandi

Hej!

Gicter mig oxå om enskt en vecka och det spöregnar utanför fönstret *panik*

Usch! vill ju att det ska va vackert och soligt väder ju.
    Också har jag en såndär snygg rolrand från ett brett linne som jag bara vääntar på att få sola bort (ska ha en axelbandslös klänning).

Hur går det för er?
    Har ni mkt kvar att planera eller är det mesta gjort?

• ArsAmandi

*skrattar*
    jisses, jag skriver ju som en kratta!

• maka2b

Ja, usch ja, väder ångset... Vi vill ju så gärna vigas utomhus. Här kan man följa vädret www.smhi.se/cmp/jsp/polopoly.jsp&l=sv
    det är femdyngsprognos så nu kan man se fram tom onsdag. Nu är det bara att hålla tummarna och vänta...

Jag håller på att skriva ut pestprogrammet för fullt, sen är det bara att vika och vika och....

1 vecka kvar !!!!!!

• Fru 28/7

Ja vi får hoppas på fint väder, uppehåll så är jag nöjd. Men gärna strålande sol. Försöker intala mig att det gör inget om det regnar, men man har ju som planerat efter soligt väder. :D Så nu ber vi alla om fint väder. :D

• Limegrön

maka2b
    "pestprogrammet" ja...
    Håller på med samma sak just nu. Vigselprogrammet är också på G.

• Lulebrud2007

Hej på er... nu närmar det sig!!
    Allt är nu utskrivet och vi håller på att dubbelkolla de sista bokningarna idag så nu ska allt vara klart.. skönt!
    Nu längtar jag så mycket till den stora dagen.
    Vädrets makter kan man inte rå på... mys och ha kul med nära och kära i sol eller i regn.
    Lycka till allihopa om vi inte skrivs nå mer innan det är dags.

• maka2b

*Hahaha* ¨ "pestgrogram" tänk va fel det kan bli... Det känns bra nu när det är färdigutskrivet då går det inte att ändra mer . Vi ska bara komma igång och vika också.

Tänk tjejer idag är det Måndag, samma vecka som vi gifter oss!!!!!! Kändes som det var alldeles nyss som det var ett halvår kvar.

Hoppas att ni alla ligger bra till och ni känner er lugna i själen.

*håller tummarna för vackert väder*

• kiija

någon som kollat prognosen angående vädret ännu? Hr ni börjat bli nervösa ännu? jag är...................

Svar på tråden 28/7 - 2007