• maka2b

28/7 - 2007

Ny tråd tjejer! Hoppas att alla hittar hit nu när den gamla stängs imorgon.

Nu är det inte långt kvar, 19 dagar idag...

• Svar på tråden 28/7 - 2007
  • Fru 28/7

Jag håller koll på vädret. Fredan ser bra ut iaf! Hoppas lördan blir det oxå! Gifter mig i Umeå. Annars har jag koll på resten! :D Bara 5 dgr kvar flickor! HJÄLPP!

• Bridetobee

Det finns ingen lördag kvar nu innan vi gifter oss utan på lördag smäller det!

och igår fick vi helt plötsligt en anmälan av ett par som inte kunnat tidigare men nu kommit tillbaka från sin semester tidigare. Vad gald jag blev!
    Fick göra om hela bordsplaceringen men det gjorde inget!

• pantob

Ojojoj, kan ni fatta att det snart är dags?!!

Det är så stort att jag inte får grepp om det!

IIIhihihihihih!!!

• erika blivande brud 2007

tiden går så fort, vår dotter ska iväg till kyrkan och träna med kantorn idag ! häftigt och vi har nog kläm på allt tror jag....!

• Susanne, Lund

Konstigt, jag har allt under kontroll och känner mig inte stressad men ändå så kan jag inte sova och magen är i uppror. Undrar vad det beror på ;)

• Susanne, Lund

Såg just att det skall regna i skåne på lördag :(

• pantob

Så himla tråkigt, jag som var bombsäker på att det absolut inte skulle regna sista helgen i juli. Isch...

Farväl jämt och fint smink.
    Farväl glansigt och fint hår.
    Farväl fina festskor.

Hej vattenfast mascara.
    Hej frissigt hår.
    Hej lera på mina dyra festskor.

• maka2b

Kom igen nu tjejer!! Nu ska vi tänka possitivt! Jag vill verkligen bli fru utomhus och tänker inte ge upp hoppet!! Nu håller vi tummarna....

• Fru 28/7

Ja nu får vi tänka positivt. Huvudsaken vi blir gifta. Men man ska inte lita på prognosen än. Det kan hända mkt tills på lördag.

• Susanne, Lund

Absolut! Det kan hända mycket till på lördag :)

Svar på tråden 28/7 - 2007