• maka2b

28/7 - 2007

Ny tråd tjejer! Hoppas att alla hittar hit nu när den gamla stängs imorgon.

Nu är det inte långt kvar, 19 dagar idag...

• Svar på tråden 28/7 - 2007
  • Sanna81

Ska inte säga att jag inte är nervös, för det är jag, mycket! Men ändå känner jag någonslags lugn nu. Det får bli som det blir nu, finns inte tid för förändringar. Annars är jag en sådan som stressar mig med att allting alltid kan bli bättre, men nu kan jag slappna av eftersom det inte finns möjlighet att få det bättre än så här. Ska jobba idag och imorgon, och tors och fre kommer gå åt helt till att laga mat och duka och förbereda. Menar inte att jag inte tror att det blir bra, för det tror jag, men... ni förstår nog.

Nejnejnej, inte regn inte. Gärna molnigt och kallt (eftersom min 85-åriga farmor har ont av värme och kanske inte kommer om det är varmt) men inte regn. Vi ska ju fotograferas ute ju. Men som ni säger, finns fortfarande chans kvar.

• Susanne, Lund

Jaaa! Nu säger dom att det blir uppehåll med solglimtar i Ystad på lördag :) Som sagt, mycket kan hända :)

• Susanne, Lund

Förstår precis vad du menar Sanna! Jag har också börjat få det där inre lugnet. Det ordnar sig :)
    Min syster ringde igår och va förtvivlad för deras barnvakt hade helt plötsligt lämnat återbud. Men idag ringde hon och sa att det hade löst sig. Det gör ju alltid det i slutändan.
    Hoppas ni inte stressar ihjäl er ni andra. Njut av hur roligt det är att vi ska gifta oss :)

Stor kram

• Sanna81

yes, enligt smhi's prognos blir vädret i uppsala perfekt för oss, lite sol,lite moln, inget regn, ca 17 grader.

• brud070728

Sanna81:
    Så ni ska också gifta er i Uppsala. Utomhus?
    Vi ska gifta oss i Vasaborgen, eller rättare sagt på deras gräsgård så hoppas verkligen på fint väder! Det finns alltså prognos för lördagen - hoppas det håller i sig! Men brukar ju kunna ändra sig ett antal gånger...
    Hur som helst så blir det säkert bra, gift bli man ju oavsett!
    Lycka till!

• Lulebrud2007

Nu är det inte länge kvar.
    Idag är vi klara med alla förberedelser så nu ska jag bara njuta!
    I morgon åker vi och hämtar kläderna och sen börjar gäster anlända.
    Lycka till allesammans!

• erika blivande brud 2007

vi är oxå klara ! lokalen ska dekoreras på fredag men annars så är det klart! ska iväg på manikyr idag som jag fick presentkort till på möhippan !

• Sanna81

Blir lite avundsjuk på er som har allt klart! Hos oss är det snarare nu allting börjar. Matlagning och dukning och så vidare. Men men, har man valt budgetbröllop så är det väl bara att ta att det blir så.

brud070728: vi ska ha festen och ceremonin inomhus men har tänkt fotas utomhus samtidigt som gästerna minglar runt och går tipsprommenad utomhus. Festlokalen är ett torp ute i skogen och vi har ingen blekaste vart vi ska göra av gästerna om det regnar. Lokalen är rätt liten och där hålls det då på att dukas fram förrätt. Enligt DN idag så ska det bli regn Lycka till själv!

• Fru 28/7

Jag kollar vädret på www.smhi.se Dem kännas säkrast och vädret verkar lovande än så länge

Svar på tråden 28/7 - 2007