• maka2b

28/7 - 2007

Ny tråd tjejer! Hoppas att alla hittar hit nu när den gamla stängs imorgon.

Nu är det inte långt kvar, 19 dagar idag...

• Svar på tråden 28/7 - 2007
  • maka2b

Hallå tjejer!

Hur går det för er???

• Princess Leah

Här är en till som ska gifta sig den 28 juli! Kom på att det ju bara är 2 veckor kvar i morgon! Det mesta är klart ska bara inhandla småsaker och skriva ut festprogramen och kyrkprogramen.På onsdag ska vi åka och prova kläderna en sista gång innan vi får ta med dem hem. Är livrädd att jag ska spräcka den eftersom jag gått upp en del i vikt!!! (sedan jag slutade amma).
    Förresten hur fixar ni med egen lokal is till drinkarna? Kan man ringa till typ mc Donalds?
    Vad har ni kvar att göra nu sista veckorna?

• Princess Leah

Förresten hur skriver man på kyrkoprogramet om man vill ha tex psalm 201 vers 1 och 2?

• demilo

Här är en till som ska gifta sig 28/7, börjar bli riktigt nervöst nu.

Princess Leah: För oss vart det inget problem vi måste skriva ut texterna på psalmerna i vigselprogrammet.

• Bridetobee

Jag tror nog att det är så här.... Psalm 201; 1-2

• erika blivande brud 2007

vi gifter oss oxå då! nu är det bara 13 dagar kvar! vad har ni kvar att göra ? vi är klara med det mesta bara det som ska dukas dagen innan och sminkning och sånt

• Sanna81

aaahhhh!! det är ju så snart!!

Vi har kvar en hel del känns det som. Vi är nästan klara med festhäfte och tipsprommenad. Vi är inte klara med bordsplacering, inte heller listat alla bilplatser över- bilplats saknas eller fördelat ut övernattande gäster i de stugor som kan hyras tillsammans med vår festlokal.

Dagarna innan blir det fullt upp med matlagning och dukning. Buffemenyn är klar dock, med undantag för en tåra till som ska bestämmas till tårtbuffen.

Inte heller har vi valt ut och köpt alkohol för kvällen.

Jag har inte heller köpt underkläder men har nu bestämt för att ha den axelbandslösa bh jag har (hittar ingen som sitter lika bra) men köpa ett par nya trosor + strumpebandshållare vore ju roligt i samma kritvita färg.

Vi har ett fixar-allt-själv-bröllop vilket nu känns stressande men som jag egentligen tycker att det är värt det.

Vi är lite oense om våra brudbuketter, min antikonsumtions-blivande fru vill enbart ha vilda blommor i buketten, men nu har vi kompromissat och tänker ha några vilda (Blåklocka, ormbunksblad, vit blomma jag glömt namnet på samt en blå blomma som jag inte heller kan namnet på och som vi tror kommer finnas kvar då) och köpa några kvistar krysantemum att ha i (som jag även ska ha i håret).

Nä, i stort är allt under kontroll. (hoppas jag...)

• Sanna81

Idag pysslar jag med tipsprommenaden våra gäster får roa sig med medan vi fotas. Jag har så långt som möjligt använt foton på oss som små där vi gör samma saker t ex står och bakar eller sitter i en leksaksbil. Vi har dels sant-eller-falskt påståenden på första hälften av frågorna och på andra hälften "vem av brudarna...?" Roligt att ge sig in i min och min blivandes gamla fotoalbum!

• Äntligen dax!

Oh ja... Snart snart snart är det dags... MINDRE än två veckor kvar nu...

Om två veckor sitter vi bredvid varandra som gifta par!!! Det känns väl toppen hörni brudar?! ;D

• erika blivande brud 2007

visst kommer det att bli underbart !!! min blivande komer att bli kidnappad på onsdag hihihi

Svar på tråden 28/7 - 2007