• LKU

Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2

Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
    Varmt välkomna flickor

• Svar på tråden Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2
  • Fru någongång.

Nattinatti. Har betalat räkningar det blir man också trött av ;)

SLF: Hur går det med programmet? som sagt jag är inte världens bästa på att förklara. Men om det är länken som strular så skall du när du klickar på den och fått upp den i adressfältet, sudda då bort första delev av länken dvs det som börjar med bröllopstorget och sedan skall det stå. http://addons.mozilla.... eller vad det nu står. kör då sidan igen så skall det funka.

Om du fått det att funka så ber jag om ursäkt för mitt tjatande :)

men nu skall jag också slummra in. sov gott.
    Snoring 4

• Princessdiamond

natti natti..

skall lägga mig om en timme ca..
    först måste jag ju veta vilka som får stanna i idol

• Cantaton

Yeahy, nu har jag skrivit 2/3 tentafrågor (frånsett en del formalia, dvs fotnoter). Suck och pust. Imorgon blir det turbo med sista frågan (tentan ska in på torsdag).

• helenekl

Cantaton; oj vad duktig du är gumman!
    Nu är det värsta gjort får du tänka, en av tre kvar... nog så jobbigt kanske men ändå bättre än tvärtom
    Du är värd ett par nya kläder/en middag på fin restaurang med VV,en stor påse godis eller nåt annat som just du tycker om o sätter värde på, sen när tentan är inlämnad!

Idag ska jag ¨åka o köpa en "vi-tycker-om-dig"gåva till pojken i min dotters klass vars pappa dödade mamman o sen sig själv.
    Igår köpte jag en jättehärlig mjuk gosenalle som han kan ha när han ska sova men så ska jag köpa en actiongubbe till honom... för sånt älskar han tydligen!

Det ger inte hans föräldrar tillbaka men jag tror ändå att det är en fin gest, dock ska den vara från barnen...inte från oss vuxna!

Sen ska jag till optikern o kolla om synen försämrats.. det känns så och förra helgen fick jag åka till doktorn för då såg jag inget på en hel dag, allt var dimmigt och suddigt. Det gick över sen till nästa dag men de tyckte jag skulle gå till en optiker. Först ville de att jag skulle åka till US i Linköping mitt på kvällningen men det sa jag NEJ till
    Tur var väl det för nu ser jag inte suddigt men dock är ögonen torra o trötta.. ja det får vi la se vad det beror på

Vad ska ni andra göra idag då?

KRAM på er

• Cantaton

SFL. Tack, ja, det kändes lättare att gå o lägga sig igår än i föregår. Det är trots allt en liten lättnad att ha fått ihop 2/3. Dock är jag jättetrött idag, så jag vet inte hur jag ska orka sätta igång med nästa, men det får gå på ren vilja.

Två andra roliga saker:
    * Förra veckan hade jag ju gått upp när jag vägde mej (0,7kg), men den här gången hade jag verkligen kompenserat! Jag hade gått ner hela 1,2kg - hur gick det till?! Glatt överraskad. Så jag tror inte att jag ska fira tentan med en godispåse Köpte en mössa här om dagen på indiska.... Ja, vi får se vad jag firar med, men något är jag värd.

* Igår ringde de (kvinnan på expeditionen & svenskläraren) från min gamla gymnasieskola. De ville att jag skulle utforma layouten för deras PR - en enhetlig layout för konsertaffischer, infofoldrar, annonser o.s.v. Jag ville inte tacka ja på en gång eftersom jag vet att jag veerkligen måste känna efter. Men jag har lovat att göra affischen till nästa konsert, så jag får känna på lite. Tycker att det var kul att de tänkte på just mig, de var tydligen rörande överens om att höra av sig till just mig. Och då är ändå svenskläraren journalist med kontakter inom branschen.

SFL, fin gest till pojken. Det är en väldigt tragisk historia.

Lycka till med synundersökningen, hoppas att det bara beror på väder eller vind. Men det är ju tveksamt... Bara du får bukt med problemet så. *krama*

• Princessdiamond

SFL

hur är det med din pappa??

• helenekl

Cantaton: *Roligt med förfrågan!!
    Det är sunt att du känner efter innan du svarar men vilket beslut du än tar så är det en ära du kan växa med, att bli tillfrågad
    Ang vikten; JÄTTEKYL!
    Säger man "grattis"? isf, Grattis *kramis*

prinsess: tack snälla för att du undrar, nja det är typ likadant.. vi väntar på remiss till en större hjärnutredning nu. *kramis*

• LKU

:- : : :

Med tanke på dagens datum är det nog läge för en NY TRÅD!!
    Jag vet inte om det fortfarande är som förut, att trådar stängs ner efter 3 månader, men för säkerhets skull lika bra starta en fortsättning...

Och jag gissar att alla vansinnigt underbara flickor VILL ha en fortsättning??

Alla som vill...här ses vi igen:

www.brollopstorget.se/Forum-1-13/m2531473.html

• Princessdiamond

SFL

ok, hoppas ni snart får veta vad felet är! *kram*

cantaton, jupp.. bild från igår *s*
    jodå, middagen var bra.. men vi e tyvärr lite "skadade".. så det hjälper inte att vi e på restaurang.. vi slänger i oss maten alldeles för fort ändå..
    så det blir aldriga några lååånga romantiska middagar för vår del

Svar på tråden Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2