• fluff83

1:e september

Hej allihopa!

Hade en tanke om att vi som gifter oss den 1:e kanske kunde jämföra planering lite, bara för att ha ngt att jfr med och för att inte glömma ngt viktigt =)=)

Hoppas ni hänger på =)

• Svar på tråden 1:e september
  • cape45

Åh gud så gulliga ni är!
    Jag ska hem och lyssna på dem.
    Tack Ölandstok.
    Åh Louise14, tänkt tänk :)

• Rosenlarv

Ölandstok
    Ååå, ska ni också dansa till den? var det jag som var inspirationen?

• Rosenlarv

Ölandstok
    Hihi, det var jag ju såg jag nu! Kuuul! Vi har lite problem med den själva dock.. ville att min kompis skulle sjunga den, men det är svårt när det bara är gitarr som kompar.. är ju så många instrument till den.

• FruÖlandstok

Rosenlarv
    ahh det är klart det kan nog bli lite svårt.. ja usch.. jag tycker vi ändrar oss stup i kvarten nu.. men hihi.. vi får se vad det blir till slut..

• Louise14

Jag har ingen aning om vad vi skall ha för låt. Den 24: e skall vi på kurs för att lära oss brudvals ( OBS bara en timme) hos han Jonathan från Let´s Dance. Skall bli kul! Men i vilket fall som ehlst så hoppas jag att han förser oss med en låt!

• cape45

Åh det är helgen innan...
    Du måste få flera bra tips :)
    Åh hoppas du vill dela med dig sen.

• cape45

Nu har jag surfat runt lite inlägg och hittat lite tips om följande:

Porcelain
    Caribbean Blue med Enya
    Hello Saferides "Get sick soon".
    Moon River
    Come away with me
    "Afrodite" "Längtar"
    Bittersweet
    Enya, China Roses
    Norah Jones "Come away
    Walz#2 med Elliot Smith
    Nothing else matters med Metallica eller Lucie Silvas
    edelweiss" från "sound of music
    norah jones :come away with me
    apocalyptica: nothing else matters
    frank sinatra: the way you look tonight
    Fergie: finally
    Chayanne: tiempo de vals
    Sting: until (kate & leopold soundtrack)
    Leonard cohen: take this waltz
    Strauss: emperor waltz
    You Light Up My Life med westlife
    Simply red - If you dont know me by now
    Alicia Keys - If I aint got you
    Eva Cassidy - Fields of gold
    Diana Ross & Lionel Richie - Endless love
    Bryan Adams - Have you ever loved a woman
    Sun and moon" ur musikalen Miss Saigon
    When I need you
    Que sera sera

Får lyssna igenom dem i helgen och hålla tummarna för att en av dem funkar för oss.

• sommarbrud08

hej.. har inte vart här inne på länge..igen hur går de för alla här med bröllopsplaneringen? nu är de inte långt kvar alls jag börjar bli RIKTIGT nervös!!
    men de mesta är ialla fall klart nu!
    Någon som har nått bra tips på lätt och enkel vickning vid 12 tiden på kvällen/natten?

• FruÖlandstok

sommarbrud08
    vi kör klassikern korv med bröd.. bara å koka upp en stoooor gryta med vatten å slänga i korven å sen självservering på det.. sen älskar sambon min korv också..

hihi blir lika förvirrad varje gång jag ser ditt nick å du skriver att det börjar närma sig..

• sommarbrud08

ölandstok: ja vi tänkte också på de.. men sen funderade jag lite om de är en bra grej egentligen. men de är väl kanske de bästa och de lättaste alternativet.

hahaha förstår de blir lika förvirrad jag, men så är det när man bestämmer sig för att gifta sig nu istället för nästa sommar.. Velpotta man är

• FruÖlandstok

sommarbrud08: hehe lika bra å slå till nu så slipper du ju vänta ett helt år till

andra lätta grejer är pajer, mackor eller tunnbrödrullar å så.. klurade på lite sånt innan men vi orkar inte förbereda ännu mer

Svar på tråden 1:e september