• pärlor

Bröllop den 16 Juni.......

Hej på er alla som gifter sig den 16 juni!
    Har ni mycket kvar att fixa, hur känns det i era magar, börjar det att bli pirrigt?

Berätta allt......

• Svar på tråden Bröllop den 16 Juni.......
  • Brud i juni 2007

Bara några timmar kvar nu..!
    Lycka till alla brudar(och brudgummar) imorgon när det äntligen är VÅR dag!
    Kraaaaamisar Marie

• Honey Boo

Desamma!

Lycka till alla!!!!!

• Kyel

Hej alla!
    Nu är det Dagen B - som i Bröllop!
    Vi har en lugn och skön dag; jag ska iväg till sminket kl. 12.15. Vi gick upp kl. 9, åt en härlig frukost på hotellet och är nu hemma hos mina föräldrar och slappar.
    Nu håller de andra gästerna som sovit över här på att göra sig i ordning så att jag och min brudtärna har tid och plats att fixa oss sen vid 13.30-tiden.
    Och klockan 15 är det dags!!
    Sista inlägget innan jag blir fru L!
    Vi hörs senare med bilder och berättelser!
    Tusen kramar och tack för alla glada tillrop, tips och peppningar!

• V I L M A

Heeej! Ett väldigt snabbt meddelande innan vi sticker iväg på bröllopsresa! Ville bara berätta att vi hade en alldeles magisk dag, har aldrig varit lyckligare! kOmmer med detaljer och bilder om två veckor!! Kram och grattis till er andra!

• Bedbug

Hej! Även vår dag var underbar. Regnet väntade tills alla foton var tagna och gästerna hade fått fördrinken. Allt klaffade. Jag är en mycket lycklig och nygift fru.

*kram*

• brud juni07

jag som var så orolig för vädret kan nu tacka vädergudarna för den nåd de visade oss.. regnet fullkomligt öste ner på kvällen när vi åt middag och då gjorde det absolut ingenting. vi hade ju grym tur att regnet inte kom ett par timmar tidigare.. behövde inte använda mina paraplyn

• Ansulupe

En hastig hälsning även från mig; solen strålade hela dagen, som ett mirakel! Allt var verkligen fantastiskt, ljuvlig, ljuvlig mat, sköna skärgårdsvågor och mycket lycka.
    I morse fortsatte vi lyxa med en härlig frukost på Grand hotel, och nu flyr vi snart regnet för medelhavsvärmen i Tossa de Mar.
    Kan inte sluta beundra ringen - och tycker att min man ser totalt faboulus ut i sin!

• chimmi

Hej på er alla!!

Har haft en underbar helg. Redan i fredags började festligheterna,med middag tillsammans med vänner och familj som hade rest till Göteborg för att vara med på bröllopet. Jag och min tärna, som skulle sova på hotell, lämnade de andra som gick vidare ut. Vi hade en jättemysig tjejkväll, med massa snack om gamla minnen och skratt som aldrig ville sluta.

På lördagen var det upp tidigt, kl 06.00, för att vara hos frisören 07.15. När vi var färdiga där bar det iväg till fotografering. Där träffade jag min blivande man och hans best man. De var så stiliga Fotograferingen gick jättebra, och vi var sååå glada över att det inte regnade.

Lite nervösa och pirriga åkte vi till vårt hotell där vi skulle bo på bröllopsnatten. Skönt att ha lämnat alla saker på plats. Vi hann med att slappa lite, lugna våra nerver och bara andas.

I kyrkan var det fullsatt, och vi skred in glada och leende. Allt gick väldigt fort, tyckte jag iaf, men vi hann ändå med tre sånger, två psalmer och själva vigselakten såklart.

Efter ceremonin tog vi emot gästerna utanför kyrkan, och sen så transporterades vi (jag, man, tärna och best man)med en härligt lyxig limo till festlokalen, medan gästerna åkte bussar som vi hade ordnat.

Festen var så underbar som jag hade föreställt mig. Maten var jättegod, talen sååå vackra och rörande, tårtan mumsig och dj'n spelade en perfekt blandning av all musik som vi gillar. Gästerna trivdes, skrattade, skålade och pratade. Bordsplaceringarna var med andra ord lyckade.

Kl 04.10 kom vi till bröllopssviten, aptrötta efter nästan ett helt vaket dygn. Vi hade haft en så fantastisk dag, och detta kommer vi att leva på länge.

Jag hoppas så att ni andra också hade det underbart, och att allt gick bra och var som ni ville. Det är verkligen en speciell dag.

Kram!

• Honey Boo

Helt underbar dag för oss med! Det regnade, men var torrt i kyrkan, droskan och på gästgivaregården. Eftersom det var en vattenpöl utanför festen fick jag bli buren över tröskeln av maken! :)

Nu bär det av till Sicilien i natt, och då ska vi fundera på var det egentligen var som hände den där lördagen i Juni.... :)

• Soofia

Hej!

Vi hade en helt underbar o magisk dag,allt gick så fint och vi kunde inte vara lyckligare...mer detaljer kommer senare.

Kram på er!

• V I L M A

Hej fruar! Vad harligt att ni ocksa hade lyckade brollop. Jag och maken slutar inte prata om vart fantastiska brollop. Vi hade stralande sol i stockholm, vigseln var underbar! Festen likasa! Alla verkade ha jatteroligt, det blev manga vackra och roliga tal under middagen. Orkestern var kanonbra. Vart brollop kunde inte ha blivit battre! Jag ar saaaa lycklig!

Nu ar vi i Amsterdam. Vi missade var connection till Italien pga forsening. Sa vi far vanta i flera timmar. Men nar vi sa att vi var pa brollopsresa fick vi varldens service! Blev uppgraderade till business class, fick massor av olika checkar for restaurang mm och nu sitter vi i en fantastisk VIP lounge med fri bar och internet och allt lyxigt vi aldrig sjalva kostar pa oss nar vi reser! Sa vi ar ganska nojda anda!

Ha det sa bra. Ser fram emot att se era bilder! Jag lagger ut mina nar vi fatt dem fran fotografen (som fotade ca 2000 bilder!!!, lagger nog inte ut allihop).

KRAM

• www.evasleva.blogg.se

Vi hade också en fantastisk dag! Så otroligt kul! och fint, vacker och allt annat :)
    Jag ha brjat beskriva det på bloggen, fst ja tror inte att så många av just er här är så intresserade ;) Man är ju så mycket inne i sitt eget nu!

• brud juni07

nu alla 16 juni brudar kan jag dela med mig av några bilder från vår dag.. hoppas ni blir inspirerade och inte avskräckta! ;)

www.pixbox.se/alb447909

• Kyel

Nu ska jag också skriva en liten rad:

Som alla tidigare inlägg efter den 16 juni kan jag också säga att vi hade en underbart fantastisk dag!!!!
    Allt gick precis som vi hade tänkt/hoppats/önskat.
    Nog visste jag att vi hade underbara vänner och familj men den värme och glädje som strömmade emot oss under hela dagen var överväldigande!
    Vi är verkligen rika på vänner!

Fantastiska tal, sånger och upptåg, underbar mat och dryck, en fantastiskt vacker lokal och ett jättebra band!
    Och framför allt annat: min älskade MAN som var så snygg och som jag älskar såååå mycket!

Ska försöka lägga upp lite kort så ni får se hur fina vi och vår dag var!

Vår mini-bröllopsresa till Venedig var också helt fantastisk! Det är så vackert där! Och allt som vi fått höra om att det luktar och är smutsigt - det stämmer inte!! Det är jättefint och knappt några sopor alls. Vi hade hittat ett jättfint hotell, undanskymt och lugnt med kanalutsikt. Så mysigt!

Återkommer när jag sorterat korten. Det är några stycken...

• Soofia

Halloj på er!

vad roligt att läsa lite nytt och att alla har fått det bröllopet de drömde om. By th way, vilken tur vi hade med vädret...iaf vi som gifte oss i östra svealand...jag kunde knappt tro att et var sant, vilken lycka...speciellt med tanke på söndagen efter...

Nåväl, nu har jag fått fram lite bilder på hemsidan, så för dem som är nyfikna, kan ni gå in på sophianiklas.weddingannouncer.com

Kram på er alla!

Kyel, vad kul att er minisemester blev så lyckad.

• V I L M A

En liten kort halsning fran toscana! Vi har haft en underbar semester hittills! Bologna, Florens och nu Volterra - en liten medeltida stad med fantastisk utsikt over det boljande landskapet samt underbara restauranger. Idag har det dock regnat. Vi at en tidig middag och ska snart till hotellet och lagga oss. Kollar min mail nastan varje dag for jag hoppas pa ett foto fran fotografen... men han ar lite seg, tar kanske semester han ocksa!
    Forresten, underbara bilder ni som lagt upp nagra! Vilka vackra 16-juni-brudar vi har hàr.
    Arrivederci!!

Svar på tråden Bröllop den 16 Juni.......