Lollipoppsan,
Vad starkt gjort av dig - då har du ju också hållt vikten riktigt bra sedan förra vändan! :) Gjorde du stora förändringar i vanor och vilka gjorde du?
Och kul att det går så bra! Blir ju också sugen ... Hm ... Det är ju bara det att jag inte känner att jag kan prestera hundra procent på jobbet eftersom huvudet inte hänger med. Men jag kanske inte behöver prestera hundra jämt heller, om jag bara kan bli lite mindre perfektionist. :) Alternativet är ju att börja träna och äta bra (nu äter jag skapligt och ska isf börja träna regelbundet när jag lämnar landsbygden nästa vecka), men det kommer i stället att ta längre tid och uppförsbacken är fortfarande lång. Jag har lite att fundera på, helt enkelt. :)
Förut tänkte jag att jag ville äta jordgubbar och annat somrigt, men jag tycker nu att jag gjort det - midsommar blev en riktig brakmatfest så där fick jag mitt lystmäte på den punkten för ett tag framöver. :)
Jag är ju lite puckad också - hittade en helt underbar klänning som jag skulle vilja ha på bröllopet jag ska vara gäst på i början av augusti. Men den såldes inte i min storlek utan den största var en storlek mindre ... Andra gången jag såg den kunde jag inte låta bli utan köpte denna underbara lilla sak, så nu vill jag ju hjärtans gärna komma i den. :D
Hur fungerar det för dig med jobb och pulvrande? Kräver ditt jobb också konstant fokus?
Vi får väl se, jag kanske slår mina påsar ihop med era snarare än vad jag tidigare trodde. :D
Tusse Boll,
Hej igen! :) Du har ju också hållt vikten bra! Merparten av de där tre kilona är ju vatten. :) Spännande med 80-sträcket - det längtar jag efter HÅRT. En riktig våt dröm att nå det. :D