• klurifax

Nya pulvertråden! :-)

Såg att camebridge-tråden stänger snart, tänkte starta en ny för alla pulverdrickare. Här kan vi peppa varndra och ge tips!

Vi vet att påsar, soppor och pulver inte är en långsiktig lösning, utan ser det som en bra start för att trigga i gång motivationen att lägga om kosten och få ett hälsosamt liv!

Men först och främst vill vi vara "fina" på våra bröllop!!

• Svar på tråden Nya pulvertråden! :-)
  • AniraC

Zica!
    Det är nog olika hur lång tid, men enligt min erfarenhet max 5 dagar, oftast kortare tid. HÅLL UT!

hälsningar Anira

• AniraC

Zica!
    Kan peppa dig med att min våg står på -8 efter två veckor, och jag känner inga hungerkänslor, känns som jag skulle kunna hålla på föralltid.
    Nu skall jag dock var social på lördag (planerad stort evenemang) så jag skall göra ett avsteg från helkuren. Men jag vet att det blir buffé så jag skall bara äta protein tänkte jag. Sen är det på det igen. Skall köra helkur minst 4 veckor till, och sen gå över till komb.

Hälsningar igen från Anira

• Lotta på Bråkmakargatan

YES!!! Har tappat ytterligare typ 1 kg, trots att jag varit utomlands i 10 dagar och inte direkt ätigt nyttigt, blandat shakes m. goda baguetter, pommes frites, efterrätter och croissanter. Fast lite gnager det, att tänk om jag låtit bli allt det där goda, då kanske vågen t.o.m. visat -2kg imorse. Ja, ja... ny vecka = nya tag!!!

Jag försöker att inte stirra mig blind på vågen hela tiden, utan försöker titta efter i en helspegel hur jag ser ut. För första gången på ca 6 år har jag en midja igen!!! Och dubbelhakorna är nästan borta!

• Tanja.M

Jag har två Cambridge askar jag vill sälja och jag undrar om det är någon som vet ifall man får göra det här på bröllopstorget.
    Vore mycket tacksam för svar.

• discodivan

tanja m - det går bra jag köpte själv här efter att satt ut annons på köp o sälj

• Tanja.M

discodivan
    Tack för hjälpen.

Om någon är intresserad att köpa så har jag lagt ut annonsen nu. Jag säljer 2 askar för 600kr.

• Pretty^Woman

Vart bor du Tanja??
    Vilka smaker?

• Tanja.M

prettywoman
    Tyvärr har jag redan fått ett mail av en tjej som ska köpa askarna.

• KnY

Hej allihopa!
    Jag är tillbaka lite i alla fall.
    Min dator har alltså havererat, men blir fixad imorgon. Hur går det för alla?
    För mig går det jätte bra och idag är det bara 12 dagar kvar, och jag är 19 kg lättare efter 7 veckor, känns riktigt skönt ^^

Jag känner mig riktigt stolt, och snygg nu mera ^^

• KnY

Det händer inte så mycket här längre?

• Petra74

Har recis idag börjat med naturdiet!
    Tänkte köra ren kur i två veckor!!

• lilla fideli

Hejsan!

Nu har jag ledsnat på att alltid vara fetast!!!! Att prova alla jeans som finns i butiken och de största knappt går över vaderna i provrummet!!! Jag vill också ha snygga jeans!! Så himla orättvist! Så nu kör jag Nutrilett fom idag....

Jag har ätit 2 nutrilett-påsar idag. Såg i affären då jag köpte mina nutrilett att det fanns bars oxå. Så jag tog en sådan i eftermiddags. Är det fusk? Det stod att de innehåller ca 200 kcal. Men annars ska jag ju äta fem påsar nutrilett om dagen, hur många ska jag äta nu? Räknas en sådan bar som en eller två påsar?

/Lilla fideli

• busig78

Hejsan!

Jag har snart hållit på i 1veckamed cambridge-kuren och tycker attde är himla goda soppor och milkeshake där.

En sida på nätet där man kan köpa påsar rätt billigt är www.sammet.se

Lycka till allihopa.

• KnY

Meeeen *skakar på huvudet* Nutrilett och naturdiet är ju inte alls samma sak som cambridge, de smakar sämre och de är inte i närheten av så effektiva som cambridgekuren är. Varför inte spendera lite pengar på något som faktiskt smakar helt ok och där man kan få stöd av en konsulent under hela dieten?

Dessutom är ju den här tråden till för Cambridgekurens användare...
    Nutrilett och naturdiet är bara kommersiellt skit som inte fungerar. Det innehåller dessutom inte allt man behöver för att klara dagen.
    Ledsen men jag blir lite upprörd av att ni går på dom där.

Själv har jag ätit mat i typ 3-4 veckor nu och jag håller vikten, känns riktigt bra ^^ pendlar mellan 84 och 86 till skillnad mot min fasta vikt på 105 förut. Efter nio veckor med Cambridge är jag 19-21 kg lättare ;)

• KnY

Meeeen *skakar på huvudet* Nutrilett och naturdiet är ju inte alls samma sak som cambridge, de smakar sämre och de är inte i närheten av så effektiva som cambridgekuren är. Varför inte spendera lite pengar på något som faktiskt smakar helt ok och där man kan få stöd av en konsulent under hela dieten?

Dessutom är ju den här tråden till för Cambridgekurens användare...
    Nutrilett och naturdiet är bara kommersiellt skit som inte fungerar. Det innehåller dessutom inte allt man behöver för att klara dagen.
    Ledsen men jag blir lite upprörd av att ni går på dom där.

Själv har jag ätit mat i typ 3-4 veckor nu och jag håller vikten, känns riktigt bra ^^ pendlar mellan 84 och 86 till skillnad mot min fasta vikt på 105 förut. Efter nio veckor med Cambridge är jag 19-21 kg lättare ;)

• Lollipoppsan

Hejsan tjejer...

Tänkte ta en runda med ren kur från och med imorgon. Har en hel del till som jag vill bli av med...
    Väger ca 88-90 kg nu tror jag(ska väga mig i morgon).

Har kört cambridge förra året och gick då ner från 114 till ca 88...

Denna tråden verkar visserligen inte vara så aktiv men det kanske ändras...
    När jag gick på cambridgekuren förra gången och skrev på en cambridgetråd så va där massor med folk som skrev massor...

-Mastermind-
    Såg att du skrivt ngt i april tror jag. Hur går det för dig?
    Det var längesen sist....

E n stor kram till er alla som försöker vare sig ni lyckas eller inte...

Men kom ihåg, ngn gång lyckas alla. Kanke inte första eller andra alltid, men ngn gång så....

Kramiz Lolli

• Johanna

Hej!
    Till KnY... tänkte bara säga att Nutrilett är inte alls någon dålig produkt, inte alls sämre än cambridge.
    Du har nog bara gått på allt dravel som konsulenten babblar om.
    Dessutom användes nutrilett på alla överviktsenheter i Stockholm och då handlar det om 16 veckors ren kur för deras patienter. Cambridge och nutrilett är en likvärdig produkt. Jag är själv inne på min 6:e vecka ren kur med nutrilett och jag mår bra.

• Johanna

Nutrilett används på överviktsenheterna i dag(inte användes som det missvisande står)sorry

• janna24

Hej alla duktiga.....
    imorgon ska jag börja med nutrillet och ska köra i 6 veckor...vi får väl se om jag lyckas ens starta imorgon....
    det värsta för mig är de 3 första dagarna eller rättare sagt den första dagen....
    kommer verkligen att behöva mycket pepp....
    hur ska jag göra för att lyckas med första dagen????
    några tips???
    Kram på er

Svar på tråden Nya pulvertråden! :-)