Oktober 2006 - tråd 5
Nu är det dags att öppna en ny tråd innan den gamla stängs av. Hoppas ni hittar hit alla härliga oktober-brudar!!
Nu är det dags att öppna en ny tråd innan den gamla stängs av. Hoppas ni hittar hit alla härliga oktober-brudar!!
Nenne: äntligen!! vad fina ni var och vilken fin bukett! ser fram emot fler bilder nån gång?
Ängla:
här finns några bilder på oss: groups.msn.com/okt2006/brllop.msnw
åååååå vad skojigt att se bilder på er Nenne!!! Är ju så grymligen nyfiken av mig...!!!! Ser framemot fler, men ni var verkligen stiliga!
nu finns det fler bilder!
å tack å tack å tack å tack!
www.pixbox.se/alb_show_id173443_page0.html
den här är nog bättre att använda
Oj, va tjusiga ni är! Roligt att få ett ansikte på namnen som rör sig härinne...
hi hi hi hi
roligt nenne!! och VÄRSTA håruppsättningen!!!
SÅÅÅÅÅÅ impad!! ujujuj
Så söta ni var!!
hhahaha, ja den vägde en hel del... Det var flera testar med löshår och 4 långa flätor som var uppnålade.
ohoohoh man blir ju alldeles generad! Tack!!
okt2006 - asgarv.... "ansikten på namnen".... he he he he... ana vilken chock ni kommer få när ni ser MIG på bild... ha ha ha ha.. Näedå... så snygg som man blir som brud lär ju knappt hända igen!
Det är faktiskt lite sorgligt att veta att man nått sitt livs skönhets-peak redan... Är det bara utför nu?
*asgarv* okt2006... ha ha ha ha... skönhetspeak.... f-n vad tragiskt det lät.... äsch... för egen del grubblar jag över karriär i den akademiska världen... får väl disputera nån gång och piffa upp mig ordentligt då... ha ha ha ha...
snyggast som 29 åring kanske inte är så tragiskt... men tänk de som gifter sig och är tio år yngre... då blir det riktigt tragiskt... ha ha ha
själv var jag definitivt inte som snyggast när jag var 19 och tog studenten... på mina studentkort kan man undra om jag hade borstat håret den dagen eller inte.....
nenne78; ni är grymt fina och bilderna är så charmiga! Jättekul att se!
okt2006; samma som ovan! Jättefint! Och äh, se det som att ribban är satt! Vi kan bara sträva efter att bli snyggare hela tiden... (säger jag med håret helt uppkrullat av det fuktiga vädret, rapandes vitlök, magen växandes och sköna med inte så snygga hemmakläder...)
viktualia; ska bli så spännande att se dig också sen. Nu har du bara en vecka kvar!
Jag snyggast som 25-åring.. det känns faktiskt lite tragiskt.. som att jag skulle kunna behålla min rutiga pyjamasbrallor på resten av livet och sluta tvätta håret. (ungefär just som idag alltså )
Den här tråden kommer att stängas på måndag, så här finns nu en ny:
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m1917537.html
Välkomna!!
Har kikat lite på era bilder, så SNYGGA ni är! Här är det exakt 4 veckor kvar nu och vi LÄNGTAR! Men det är mycket att göra! Idag var jag till sömmerskan och prvade klänningen, den ska fållas och måste tas inte lite eftersom jag gått ner i vitk, men jag tror det blir kanon! Tänkte höra om det är någon som har nått tips på nått man bör komma ihåg...nått sånt som är lätt att glömma...
Magda84 gå över till den nya tråden!!!
Välkommen!
Fina bilder nenne!
Så oerhört skumt att se bilder på alla. Ni ser inte ut som jag föreställt mig
-men hoppsan så vackra ni är allihop !