• JeckaH

27 maj!

Hittade inte någon tråd för bara oss som gifter oss den 27 maj! Så jag gör en! Hur långt har ni kommit i förberedelserna? Hur ska ni gifta er. I kyrkan eller borgerligt? Kommer ni ha egen lokal eller vara på restaurang/slott/festvåning?

Vi har kommit ganska långt, men kommer bara på fler och fler saker som ska göras eller köpas in hela tiden. Phu... Allt från drikpinnar till toapapper ska man ju ha. Vi har hyrt lokal och gifter oss borgerligt utanför i gröngräset. Det ska bli så himla kul och får ibland lite fjärilar i magen när jag tänker på det. Nu är det drygt 7 veckor kvar, det är ju ingenting!
    Bröllopsresan går till Tobago i Västindien, värt ska ni åka? (Många frågor, phu..)

• Svar på tråden 27 maj!
  • Sprallig

Hmm. Idag kom blanketten om färdigt namnbyte, alltså överdrev prästen nog en smula när han sa att det kunde ta tre veckor. Gick snarare på tre dagar :)

• Therese33

Sprallig: Det var verkligen snabbt! Hoppas jag också får papper i veckan!

• JeckaH

Nu har vi "landat" här hemma efter bröllopet. Vi har fått fotografierna från fotografen, framkallat engångskamerabilderna och snart är videoinspelningen färdigredigerad. Allt känns fantastiskt som gift och jag är väldigt lycklig.
    Vi åker ju till Tobago i juli och har detta att se fram emot också, sen ska vi försöka att bli tre...:). Längtar så efter en liten nu.
    Lycka till i framtiden nu allihop och ta hand om varandra!

Kramar från Jessica

• Therese33

Fick papper från Skattemyndigheten i onsdags, känns jättebra!
    På måndag åker vi på bröllopsresa till Aruba, längtar så!
    Lycka till i framtiden alla!

• Meddelande borttaget
  • JeckaH

Kotte:

Vad fina ni var, och vad lyckliga ni ser ut att vara. Grattis än en gång!

Jo nu har man lyckats att smälta allt, men kan fortfarande inte riktigt hålla sig ifrån BT :).

Har också fått mina papper från skattemyndigheten :). Ska fixa pass på fredag och skicka in till nytt körkort imorgon. Nu är vi snart klara med allt. Har satt in annons i tidningen till på söndag också. (finns på hd.se på söndag om ni vill kika).

• JeckaH

Ni som ska åka på resa, när åker ni. Vi åker 24 juli :).

• Linic

Jag sällar mig till denna skara, trots att jag inte fanns med FÖRE bröllopet, men det var kul å läsa & kika på alla era bilder!
    Vårt bröllop ägde också rum den 27:e maj och finnas till beskådan här : www.devilleplace.se

Ett lite *S* annorlunda bröllop! :)

• Kotte

JeckaH: tack, jo visst strålar man av lycka :)

Linic: Häftigt bröllop, toksnygg hemsida. Roligt med annorlunda.

• Fru annaglitter

Linic
    super-tuff hemsida :)
    Kul med tema som var så "ni"

• JeckaH

Har nu äntligen samlat bilderna från vårt bröllop på egen sida. Gå in på www.bilddagboken.se och sök på användarnamnet jeckahindsfors. Bilderna ligger förstås på 27 maj :).

Svar på tråden 27 maj!