• JeckaH

27 maj!

Hittade inte någon tråd för bara oss som gifter oss den 27 maj! Så jag gör en! Hur långt har ni kommit i förberedelserna? Hur ska ni gifta er. I kyrkan eller borgerligt? Kommer ni ha egen lokal eller vara på restaurang/slott/festvåning?

Vi har kommit ganska långt, men kommer bara på fler och fler saker som ska göras eller köpas in hela tiden. Phu... Allt från drikpinnar till toapapper ska man ju ha. Vi har hyrt lokal och gifter oss borgerligt utanför i gröngräset. Det ska bli så himla kul och får ibland lite fjärilar i magen när jag tänker på det. Nu är det drygt 7 veckor kvar, det är ju ingenting!
    Bröllopsresan går till Tobago i Västindien, värt ska ni åka? (Många frågor, phu..)

• Svar på tråden 27 maj!
  • Therese33

Läste femdygnsprognosen i GP och det ser ut att bli varmare och sol till helgen ... Hoppas...
    Nu börjar det verkligen närma sig! Är ni klara med allt? Vi är nästan klara, vi har skor kvar till min blivande man, lite detaljer kring placeringskorten och musik till festen. Annars så känns det rätt skönt att det inte är så mycket kvar! Skall vara ledig halva onsdag och även fredag så då kan man ju fixa det sista om man glömt något...
    Börjar ni bli nervösa?

• Kotte

Nu e det nära nära tjejor:)
    Ska till frisören å färga å klippa håret idag, blivande ska prova sina kläder för ev justering. Sen ska vi träffa fotografen:)
    Hur går det för er?

• Kotte

Vi har tagit ledigt hela vecka bara för att inte känna oss stressade å kunna njuta av allt :)

• Cocogbg

Kotte åhh vad härligt det låter att ni är lediga båda två hela veckan.

Vad jag har kvar:Häfta ihop festprogram, kopiera upp vigselprogram, köpa underkläder (ska göra det idag), silverband till bordsplac. köpa mer vin och mousserande (bara för jag tror att det vi köpt inte ska räcka) Gå till frissan med mig och mina små tjejer på onsdag toppa håret och prata håruppsättn.

Börjar bli nervös och inse att det inte är många dagar kvar nu. Tänk så länge man planerat och kännt att det varit en evighet till den stora dagen!

• JeckaH

hämta beställd alkohol, köpa snacks och drickor och vickningsmat, fixa lite smågrejor till lokalen som fattas till dukningen. Kolla med alla inblandade om vad som är klart.

Ja, det mesta är faktiskt klart. 5 dagar kvar nu, det pirrar i magen!

• Rilo

Whiiiiiii! Pirr i magen var ordet! Nu är det nära tjejer! :)

• Rilo

Kotte: Vad skönt (och smart) att ta ledigt! Jag har vääldigt svårt att koncentrera mig på jobb idag. Skönt att torsdag är röd, plus att jag tagit ledigt fredag. Känner att jag har läget under kontroll men är liksom lite vimsig och pirrig i både mage och huvud. :)

• gewgaw

Hua känns att det börjar närma sig.. Omöjligt att sova (vaken till 05:30, magen är i upplösningstillstånd (springer på toa hela tiden), kan inte äta, (inte hungrig).. Drömmer konstiga drömmar (som bara handlar om bröllop)

Hua hur ska jag blir på lördag?!

Ska snart i väg på makeupkurs och nagelförlägning.. Samt måste jag fixa infobladet (stort papper vid entren till maten i stället för program) samt måste jag ringa runt till frisörerna i stan (min avbokade nyss (dubbelbokat, studenterna har bal samma dag), så jag står utan frisör

Samt kommer tjejen och killen hit till oss i kväll och övar sångerna tillsammans, det ska bli kul

• JeckaH

Mitt stora tips är träning och massage! Avkoppling och avslappning. Ska ta mig tid för i alla fall träning denna veckan, så man lugnar ner sig :)

Svar på tråden 27 maj!