• JeckaH

27 maj!

Hittade inte någon tråd för bara oss som gifter oss den 27 maj! Så jag gör en! Hur långt har ni kommit i förberedelserna? Hur ska ni gifta er. I kyrkan eller borgerligt? Kommer ni ha egen lokal eller vara på restaurang/slott/festvåning?

Vi har kommit ganska långt, men kommer bara på fler och fler saker som ska göras eller köpas in hela tiden. Phu... Allt från drikpinnar till toapapper ska man ju ha. Vi har hyrt lokal och gifter oss borgerligt utanför i gröngräset. Det ska bli så himla kul och får ibland lite fjärilar i magen när jag tänker på det. Nu är det drygt 7 veckor kvar, det är ju ingenting!
    Bröllopsresan går till Tobago i Västindien, värt ska ni åka? (Många frågor, phu..)

• Svar på tråden 27 maj!
  • Cattis28

Tjooohoooo, verkar som om vädret här i Västra Götaland blir riktigt hyfsat. Tur det med utomhusvigel och fotografering på herrgården.
    Imorgon ska jag på 1½ timme massage kl 15. Läääängtar så efter det. Och efter den ska jag bara hem o ta det lugnt, mysa lite med barnen och försöka släppa alla måsten. Sen drar vi till herrgården och spenderar natten där. Mysigt att bo in sig lite!

• JeckaH

Imorgon blir ingen semester för mig, så mycket har jag räknat ut, phu. Det är lite hysteriskt nu, mycket som ska pusslas in tidsmässigt imorgon. Mina föräldrar kommer upp från skåne, lite kompisar också, lokalen ska göras vid med dukning och dekoration, klänningen ska lämnas hos frisören, festhäftet ska bindas (ja ni läser rätt, det har inte blivit gjort än), det ska storhandlas. Ikväll ska jag och min älskade man pyssla om oss själva med ansiktsmasker och champagne :). Han är så söt i ansiktsmask :).

• JeckaH

Ni kan ju tänka er, en gammal skatare i ansiktsmask, ha ha :)

• gewgaw

nu börjar det närma sig.. I morgon är det dags Å så spännande längtar verkligen!
    I dag kommer alla långaväga gäster, ska hämta dom kl. 12 från tåget och bussen. Sen så bär det av och smycka lokalen kl 14.

Sen i kväll blir det till att softa, kl 05:00 måste jag stiga upp i morgon, kl 07:00 blir det frisören gäääsp!

Lycka till alla ni 27:e brudar i morgon, hoppas ni får tur med vädret, här ser det ut att bli regn, men men inte deppar jag i hop för det, Jag ska ju bli FRU!

• JeckaH

lycka till allihop! imorgon gifter vi oss :)!

• Rilo

JeckaH: He he hoppas han tyckte om ansiktsmasken. :)

Japp - imorgon är det VÅR tur!! Lycka till allihopa!!

• mugglesfan

Lycka till tjejer! Själv har jag 2 mån kvar...

• Cocogbg

Skall strax få nyckeln till lokalen och vi håller, eller sambon håller på att fylla bilen med mousserande och vin och annat som ska köras bort.

Nu ska jag klä på vår lill kille och amma och sedan imorgon ammar jag inte!

Ska hämta blommorna till håret i em.

Lycka till nu allihop och ha en riktigt bra dag!

• Rilo

Ska iväg och få naglarna fixade nu och sedan ska jag till min frisör och färga utväxten/förbereda för imorgon. Mitt emellan ska jag försöka hinna köpa någon liten morsdagspresent också.. :)

Just nu skiner solen över Umeå och nu börjar det VERKLIGEN kännas nära!!

• Kotte

Allting packat, ögonbrynen plockade på mannen, ska nu iväg å fixa naglarna sen bär det iväg mot Enköping :)

Lycka till nu allihopa. Ses här på söndag kanske? :)
    KRAM!!!

Svar på tråden 27 maj!