• JeckaH

27 maj!

Hittade inte någon tråd för bara oss som gifter oss den 27 maj! Så jag gör en! Hur långt har ni kommit i förberedelserna? Hur ska ni gifta er. I kyrkan eller borgerligt? Kommer ni ha egen lokal eller vara på restaurang/slott/festvåning?

Vi har kommit ganska långt, men kommer bara på fler och fler saker som ska göras eller köpas in hela tiden. Phu... Allt från drikpinnar till toapapper ska man ju ha. Vi har hyrt lokal och gifter oss borgerligt utanför i gröngräset. Det ska bli så himla kul och får ibland lite fjärilar i magen när jag tänker på det. Nu är det drygt 7 veckor kvar, det är ju ingenting!
    Bröllopsresan går till Tobago i Västindien, värt ska ni åka? (Många frågor, phu..)

• Svar på tråden 27 maj!
  • *Smurfen*

Cattis28

Ni var jättefin, underbar bilder...
    grattis till dig oxså...

• JeckaH

Ni var jättefina och vilka söta barn ni har! Grattis Cattis!

• JeckaH

Oj vilket konstigt rim det blev :)

• Cocogbg

Cattis28
    Grattis, jätte vackra bilder.
    Vi har inte fått våra bröllopsbilder ännu.

Men ska få dem i veckan, tyvärr fick vi aldrig tagit något bra kort på hela familjen eftersom vår minsting sov. Men han är ju med på en massa andra kort som togs.

• Kotte

Nu e jag fru Nordin:)
    Vi hade en alldeles underbar dag i lördags. Var så välplanerat att allt var perfekt.
    Måste rekomendera att ta bilder efteråt, min man(!) sa att det bästa var att han inte fick se mig innan jag å pappa gick in genom kyrkdörrarna. Han blev alldeles tårögd, var så vackert. :)
    Mamma fällde "lille-skutt tårar" :)
    Bästa på kvällen var att min man kom på att det är ju skitroligt att dansa även om man inte kan (han hade ångest dagen innan att han skulle behöva dansa inför alla)!!! Jag trodde att han bar skulle dansa våran dans å sen hålla sig borta från dansgolvet, men han dansade med nästa alla tjejor å några killar ;) Jag blev flera gånger attakerad :) på dansgolvet av min glada man som bara måste få dansa med mig NU, om å om igen.
    Alla hade tok roligt, å det gör mig så glad :)

Vi var in å bokade en resa till oss igår (fick helt otroligt mycket pengar till resa av våra alldeles för givmilda gäster), vi åker imorgon till Bulgarien, all-inklusive i en vecka :)

Tack alla som finns här på BT som hjälpte till när jag hade frågor om allt möjligt, ni häjlpte oss att få ett perfekt bröllop!!!

Kram:)

• annaglitter

*smurfen*
    stackars, men blev det en bra dag trots allt?

• Sprallig

Therese33:
    Vår präst sa att det tar ca 3 veckor (tyvärr!) innan namnbytet träder i kraft och då får man reda på det genom att en blankett skickas hem.

Men hörrni, visst är det kul att vara gift! Har precis kommit hem från ett par dagar på spa... precis vad vi behövde!

• Cocogbg

Sprallig,
    vad härligt med spa, låter ju hur skönt som helst.

Själv känner jag mig fortfarande trött sedan festen i lördags.

visst är det kul att vara gift, känns hur bra som helst.

• Therese33

Ja, det känns verkligen jättebra att vara gift, men man är fortfarande trött efter flera veckors planering, tur att man åker på bröllopsresa om 1,5 vecka!

• Miscpony

Grattis alla fruar och makar som gifte sig den 27:e! Hoppas att ni hunnit hämta er lite nu

Svar på tråden 27 maj!